جمعه, 6 اردیبهشت 1398
فونت :  |  COLOR  |  SIZE
ADA
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.

بیانیه توافق سطح خدمات

 

 قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را به اطلاع میرساند:

- تارنمای شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات و ارائه نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی را از طریق منوی( تماس با ما) امکان پذیرمی باشد. در این قسمت شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز نتیجه نظرات و پیشنهادت خود پیگیری نمایید.

- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .

-  به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

- تارنمای شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد

.

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

 

مسئولیت ارائه خدمت

فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد.

 

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

 

مسئولیت کاربران:

بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت

 

 



بازدید:736