قابل توجه بازدید کنندگان Ù…ØØªØ±Ù…
بدینوسیله تواÙÙ‚ نامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Ø§Øª پورتال شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را به اطلاع میرساند:
- تارنمای شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات و ارائه نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی را از طریق منوی( تماس با ما) امکان پذیرمی باشد. در این قسمت شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز نتیجه نظرات و پیشنهادت خود پیگیری نمایید.
- برای ارتباط با هر ÙˆØ§ØØ¯ از ایمیل ÙˆØ§ØØ¯ مورد نظر Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ نمایید .
- به Ù…ØØ¶ ثبت درخواست، سعی Ù…ÛŒ گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست Ù…Ø·Ø±Ø Ø´Ø¯Ù‡ به متقاضی اعلام Ùˆ در صورت لزوم، درخواست مراجعه ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ گردد.
- تارنمای شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده Ùˆ در صورت بروز هرگونه اشکال Ùˆ نقص Ùنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان ÙØ±Ù… های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد
.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
مسئولیت ارائه خدمت
ÙØ±Ø§Ù‡Ù… ساختن بستر لازم برای ارائه ØŒ تضمین ØŒ پایداری Ùˆ Ø±ÙØ¹ اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه ÙÙ† آوری اطلاعات Ù…ÛŒ باشد.
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس Ù…ÛŒ باشند Ùˆ موارد Ø§ØØªÙ…الی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی Ù…ÛŒ گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
مسئولیت کاربران:
بهره برداری Ùˆ اعلام مشکلات Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از خدمت