
این برنامه در راستای تکریم اربابرجوع، ارتقای پاسخگویی و تسهیل ارتباط بیواسطه مردم با مدیران اجرایی برگزار میشود و شهروندان میتوانند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح با تماس با شماره ۱۱۱، مسائل، درخواستها و پیشنهادهای خود را در حوزه وظایف و خدمات شرکت آب منطقهای کرمانشاه بهصورت مستقیم با مدیرعامل این شرکت مطرح و پیگیری کنند.
حضور مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در سامانه سامد، فرصتی برای دریافت مستقیم دیدگاهها و دغدغههای مردمی، بررسی مسائل مرتبط با منابع آب و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات شهروندان خواهد بود.