
به گزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، بهرام درویشی مدیرعامل این شرکت، صبح روز سهشنبه ١١ آذرماه ١٤٠٤ با حضور در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، در چارچوب برنامههای سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، بهصورت تلفنی و الکترونیکی پاسخگوی شهروندان بود.
این برنامه با هدف تقویت ارتباط مستقیم مردم با مدیران دستگاهها، افزایش رضایتمندی اربابرجوع و صیانت از حقوق شهروندی برگزار شد و شهروندان توانستند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مشکلات، درخواستها، انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه خدمات و فعالیتهای شرکت آب منطقهای مطرح کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه ضمن دریافت موضوعات و مطالبات مردمی، دستورات لازم برای بررسی و پیگیری فوری موارد مطروحه را صادر کرد و بر اهمیت رفع دغدغههای مردم و ارائه خدمات مطلوب تأکید نمود.