نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.
امروزه پیشبرد اهدا٠و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ،آگاهی عمومی Ùˆ اعتماد مردمی امکان پذیر است Ùˆ روابط عمومی به عنوان اصلیترین ØÙ„قه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه ØŒ مسوولیتی خطیر در ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تصمیمگیری مدیران وشناخت اÙکار عمومی به عهده دارد.
دنیای امروز عصر ارتباطات Ùˆ اطلاعات است Ùˆ در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وص٠نشدنی در ØØ§Ù„ مبادله Ù…ÛŒ باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد Ú©Ù‡ از نیرومندترین شبکههای ارتباطی Ùˆ به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند Ùˆ این یک ØÙ‚یقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.
اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات Ùˆ روابط عمومی Ùˆ آغاز این Ù‡ÙØªÙ‡ را به همکاران سخت کوش در ØÙˆØ²Ù‡ روابط عمومی Ùˆ ارتباطات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، Ú©Ù‡ با الهام از هم Ø§ÙØ²Ø§ÛŒÛŒØŒ هم اندیشی Ùˆ همسویی در جهت تØÙ‚Ù‚ اهدا٠و ماموریت های بلند Ùˆ راهبردی صنعت آب ÙØ¹Ø§Ù„یت میکنند، تبریک Ùˆ تهنیت عرض نموده Ùˆ از درگاه ایزد منان سلامتی، توÙیق Ùˆ پیروزی روز Ø§ÙØ²ÙˆÙ† این عزیزان را مسئلت Ù…ÛŒ نمایم.