به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، در این ملاقات که مدیر روابط عمومی و همکاران گروه رسیدگی به شکایات نیز حضور داشتند؛ رسول فرهادی سرپرست شرکت با تمامی مراجعه کنندگان رو در رو دیدار و ضمن بررسی به درخواست آنان دستور پیگیری به موارد مطرح شده را صادر نمود.
فرهادی رفع مشکلات مردم را یکی از الطاف الهی دانست و اظهار امیدواری کرد شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در راستای اهداف استراتژیک خود بتواند با نهایت دقت و سرعت، مشکلات و درخواست های مردم را بررسی و به آن ها پاسخ های منطقی و شفاف بدهد.