به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات Ùˆ ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع Ùˆ صـیانت ازØÙ‚وق شـهروندی Ùˆ با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، مهندس شهلایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از ساعت 10 الی 12 روز دوشنبه 1401/4/20 با ØØ¶ÙˆØ± در Ù…ØÙ„ Ø¯ÙØªØ± بازرسی، مدیریت عملکرد Ùˆ امور ØÙ‚وقی استانداری کرمانشاه، از طریق سامانه تلÙÙ†ÛŒ Ùˆ الکترونیکی ارتباط مردم Ùˆ دولت (سامد) شنونده صدای مردم شری٠استان Ùˆ آماده پاسخگویی به سوالات Ùˆ مشکلات مردمی در ØÙˆØ²Ù‡ خدمات Ùˆ ÙØ¹Ø§Ù„یت این شرکت خواهد بود.
درهمین راستا مردم شری٠استان کرمانشاه Ù…ÛŒ توانند سوالات، مشکلات، انتقادات Ùˆ پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلÙÙ†ÛŒ 111 Ùˆ در زمان مذکور با شخص مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه Ù…Ø·Ø±Ø Ù†Ù…Ø§ÛŒÙ†Ø¯.