|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری اولین جلسه بهبود مستمر با حضور نمایندگان مدیریت کیفیت در سال جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، اولین جلسه بهبود مستمر بر استاندارد سازی خدمات درراستای اصلاح وپایش فرایندهای سازمانی با حضور نمایندگان مدیریت کیفیت با حضور کلیه اعضاء درمحل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

در ابتداءاین جلسه شیخی فر ، مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت گفت: بهبود مستمر یک فرآیند و روشی موثر برای افزایش بهره وری سازمان است که  هدف آن یک رشد ثابت، سازگار و بهبود کیفیت در تمامی سرویس ها و فرآیندهای خدمت رسان می باشد. فرآیند بهبود مستمر بر اساس نتایج و اطلاعات جمع بندی شده در فرآیندهای مذکور با انجام اقدامات اصلاحی، شناسایی نقاط ضعف و یا تغییر در روند اجرایی فرآیند ها افزایش رضایت مشتریان، بهبود عملکرد پشتیبان ها، بهبود و افزایش کیفیت ارائه خدمات را با اجرایی شدن فرآیندها تضمین می نماید.

وی با بیان این موضوع که بهبود مستمر امور اداری یکی از اصلی ترین مأموریت های هر سازمان است. اهمیت و نقش اصلاح و بهبود روشها در نظام اداری انکار ناپذیر است. و نهادینه ساختن بهبود مستمر و فرهنگ کیفیت در سازمان، مسئله بسیار مهم و نگرانی همه سازمانهایی است که به اهمیت و تعیین کننده بودن کیفیت در تحقق اهداف سازمان در عصر حاضر و به ویژه برای موفقیت در آینده پی برده اند.

شیخی فر در پایان افزود: امید است با پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در تسریع امور وانجام خدمات به ذینفعان قدم های موثر برداشته شود.

کد خبر: 2621
  تاریخ خبر : 1401/01/21
 مدیر سایت
 1676
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 67
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 7,714
  • بازدید دیروز : 3,869
  • کل بازدید : 14,162,152
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 14:41:44
  • شناسه IP شما : 3.133.121.160

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149