|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو در ارتباط تصویری با مدیران عامل صنعت آب و برق سراسر کشور :

تشکیل جلسات شورای انسجام بخشی مدیران صنعت، با نگاه به نگرش مثبت درحل مشکلات موجود باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، صبح امروز جلسه ای به ریاست دکترحیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو، بصورت ارتباط برخط ( تصویری - ویدئو کنفرانس ) با اعضاء شوراهای انسجام بخشی صنعت آب و برق کشور( مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو ) برگزار گردید .

این جلسه در استان کرمانشاه نیز به ریاست شهلایی رئیس شورای انسجام بخشی، و با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان، در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای برگزار گردید .

در ابتداء این ارتباط تصویری، دکتر حیدری، با اشاره به اینکه آب محور توسعه در کشور است و با برنامه ریزی اصولی میتوان شاهد رشد اقتصادی، رشد تولیدی ، رفع بیکاری و اشتغال زائی بود گفت: آب و برق در کشور بعنوان کاری جهادی محسوب میشوند و همه ارکان وزارت نیرو در یک میدان کار و عمل باید به هدفی غائی و نهائی، که آن هم رشد و توسعه کشور و خدمات رسانی هر چه بیشتر است فکر و عمل نمایند.

  ایشان با اشاره به اینکه همکاری، همفکری و همدلی  مدیران و کارکنان وزارت متبوع از جمله عواملی است که در پیشبرد سیاست های کلان وزارت نیرو در امر توسعه و آبادانی کشور تاثیر گذار است  افزود : با روحیه جهادی و تفکر خدمت رسانی میتوان شاهد رشد و ارتقاء در کشور بود .

 معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو، از مدیران عامل شرکت های آب و برق استانها درخواست نمود ضمن توجه بیشتر به شرح وظائف محوله و ابلاغی، شناسائی تمامی املاک و مستغلات وزارت نیرو  را در دستور کار خود قرار دهند .

دکتر حیدری در ادامه سخنان خود افزود : باید تمامی این دارائیها اعم از منقول و غیر منقول شناسائی،  ثبت و از حیث مالکیت دارای سند شوند.

 ایشان در بخشی از سخنان خود توجه و اهتمام ویژه مدیران به مباحث ایثارگران شاغل در شرکت های تابعه را خواستار و همچنین افزود: تامین حقوق و توجه به معیشت همکاران در همه بخش ها باید از اولویت ها باشد ضمن آنکه مقام عالی وزارت نیز بارها به این موضوع تاکید و اشاره داشته اند.  

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو ، با تاکید بر برگزاری جلسات شورای انسجام بخشی مدیران صنعت در استان ها گفت : در این جلسات باید گزارشان جامعی تنظیم و تبادل اطلاعات به گونه ای انجام شود که همه مدیران در جریان روند پروژه ها ، طرحها و حتی مشکلات یکدیگر قرار گرفته و ضمن آگاهی با همکاری و مشارکت ، نسبت به حل موضوعات پیش آمده در استان خود اقدام نمایند.

دکتر حیدری، با اشاره به اینکه ما در مقام پاسخگوئی به منتخبین مردم در مجلس محترم شورای اسلامی وظائفی داریم افزود: باید نسبت به تشریح سیاست های وزارت نیرو برای این عزیزان با برگزاری نشست ها و جلسات بصورت مشترک اقدام و چنانچه این عزیزان سوال و یا مباحثی را مطرح مینماند با پاسخگوئی به هنگام و شفاف، نسبت به رفع ابهامات اقدام نمائیم .

ایشان برگزاری جلسات با نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و فرمانداران را یکی دیگراز وظائف شورای انسجام بخشی مدیران عامل صنعت در استان ها برشمرد و افزود : باید نسبت به اطلاع رسانی از اهم اقدامات انجام شده و تشریح  برنامه های مورد نظر اقدام نمائیم.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو ، برگزاری جلسات کاری با ریاست محترم دادگستری استان را از الزامات مهم و ضروری دانست و با اشاره به اینکه این نشست ها میتواند ظرفیت های قانونی را برای برخورد با متخلفین حوزه آب افزایش دهد ادامه داد : با استفاده از این ظرفیت های قانونی که در اختیار ما قرار دارد میتوان نسبت به حفظ و صیانت از این عنصرحیاتی ( آب ) اقدام نمود .

دکتر حیدری، در پایان سخنان خود، عمل به شرح وظائف ابلاغی، شفاف سازی در انجام کارها، پاسخگوئی به موقع به مراجع نظارتی، تکریم ارباب رجوع، همدلی و همفکری بین مدیران، تلاش مضاعف در مسیر خدمات رسانی هر چه بیشتر و توجه به وضعیت معیشت همکاران را در همه زیر مجموعه های وزارت متبوع تاکید نمود .

در پایان این ارتباط تصویری، هر یک از روسای شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق کشور به طرح سوالات مربوطه پرداختند. 

 

کد خبر: 2592
  تاریخ خبر : 1400/11/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/11/25
 مدیر سایت
 2017
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 96
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 4,330
  • بازدید دیروز : 8,229
  • کل بازدید : 14,229,591
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/08 13:54:00
  • شناسه IP شما : 3.19.56.45

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149