با توجه به طراحی واجرای نرم افزار خدمات امور مشترکین از سوی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برای اجرای این نرم افزار در استانهای دیگر جلسه هم اندیشی درخصوص نحوه تعامل واستفاده از زیرساختهای نرم افزار مورد استفاده در کرمانشاه با حضور مشاور طرح مورد بررسی قرار گرفت.لازم بذکر می باشد که با استقرار این نرم افزار در دفاتر پیشخوان دولت متقاضیان تغییر محل چاه،صدور پروانه، کف شکنی- لایروبی چاه،بهره برداری از چاه،افزایش واصلاحیه،قدرت موتور و ... به صورت الکترونیکی وبدون حضور درمحل امور آب شهرستانها می توانند خدمات خود را دریافت نمایند.