در نشستی با حضور معاون حفاظت و بهرهبرداری و جمعی از مدیران شرکت آب منطقهای کرمانشاه، موضوع واگذاری بستر مازاد حاشیه رودخانه قرهسو مورد بررسی قرار گرفت.
جلسه بازبینی و اصلاح فرآیندهای حوزه معاونت حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور مدیران، رؤسا و کارشناسان این حوزه به ریاست شهرام شیخیفر معاون برنامهریزی و با مشارکت مدیر توسعه مدیریت و کارشناسان این دفتر برگزار شد.
جلسه بررسی ظرفیتهای شرکت آب منطقهای کرمانشاه در حوزه سرمایهگذاری با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد و بر ضرورت بازنگری و بهروزرسانی رویکردها در این حوزه تأکید شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با هشدار نسبت به افزایش حضور شهروندان در حاشیه سدها، مخازن و تأسیسات آبی همزمان با گرم شدن هوا، از مردم خواست از شنا کردن در این محدودهها به طور جدی خودداری کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با تأکید بر ضرورت مدیریت علمی منابع آب و حفاظت از حقوق عمومی، گفت: مدیران شهرستانها باید شناختی دقیق، مستند و بهروز از سطح زیرکشت، نحوه بهرهبرداری از منابع آب و وضعیت مصرف در حوزههای تحت مدیریت خود داشته باشند، زیرا بدون برخورداری از این اطلاعات، برنامهریزی و تصمیمگیری مؤثر در حوزه آب امکانپذیر نخواهد بود.
مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه از اجرای یک عملیات ترکیبی در راستای حفاظت از منابع آب و جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات ۱۴ دستگاه موتور تلمبه غیرمجاز جمعآوری و ۱۰ هکتار کشت ممنوعه قلع و قمع شد.
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، جشن باشکوهی با حضور مدیران، معاونان و کارکنان شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نمازخانه این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مراسم معنوی زیارت عاشورا و سوگواری با حضور مدیران، معاونان و کارکنان شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نمازخانه این شرکت برگزار شد.
جلسه کمیته مدیریت دانش شرکت آب منطقهای با هدف بررسی و ارزیابی تجربیات فنی و تخصصی کارکنان، به ریاست آقای شیخیفر، معاون برنامهریزی شرکت و با حضور اعضای کمیته برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه از بازدید میدانی از سد قشلاق و بررسی مسائل و مطالبات بهرهبرداران منطقه خبر داد و گفت: تصمیمگیری درباره موضوعات مرتبط با منابع آب باید با رعایت همزمان حقوق عمومی، منافع جامعه و حقوق قانونی ذینفعان انجام شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه از افتتاح میز مشترک آب و برق استان با هدف مدیریت ناترازی منابع، کنترل اضافهبرداشت از چاههای کشاورزی و صنعتی و مقابله با بهرهبرداریهای غیرمجاز خبر داد و گفت: در قالب این سازوکار، تیمهای عملیاتی مشترک آب و برق با استفاده از ابزارهای نظارتی و کنترلی، مدیریت مصرف و حفاظت از منابع آبی استان را به صورت هدفمند دنبال خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیتهای قانونی برای تأمین منابع مالی طرحهای عمرانی گفت: مولدسازی و تعیین تکلیف داراییهای غیرمولد و بلااستفاده، اقدامی در راستای حفظ حقوق عمومی، افزایش بهرهوری سرمایههای دولتی و تسریع در تکمیل پروژههای زیرساختی حوزه آب است.
نشست تخصصی بررسی روند تهیه و تکمیل گزارش اخذ تخصیص آب نجاتیافته ناشی از انسداد چاههای غیرمجاز در دشت کرمانشاه و همچنین پایش سطح کشت سبز استان با استفاده از دادهها و تصاویر ماهوارهای، در دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقهای کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، روز دوشنبه مورخ ۵ خردادماه ۱۴۰۴، نشست تخصصی راهبری و اجرای بخشنامه مدیریت توأمان آب و برق به ریاست مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و با حضور معاونین و مدیران حوزه بهرهبرداری در محل دفتر مدیریت عامل برگزار شد. این جلسه با هدف تبیین سیاستهای ابلاغی در راستای صیانت از منابع آب زیرزمینی، بهینهسازی مصرف انرژی و اجرایی کردن فرآیندهای نظارتی بر چاههای کشاورزی استان تشکیل گردید.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با حضور در منزل کارشناس آسیبدیده این شرکت، بر حمایت قاطع از پرسنل وظیفهشناس تأکید کرد؛ اقدامی که با همراهی و تماس تلفنی مسئولان ستادی شرکت مدیریت منابع آب ایران، رنگ و بوی ملی به خود گرفت.
کارکنان خدوم شرکت آب منطقهای کرمانشاه در اقدامی نمادین و به نشانه وفاداری به آرمانهای نظام و صیانت از هویت ملی، عملیات نگهداشت و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را اجرا کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه توجیهی و تبیین وظایف اعضای گروههای گشت و بازرسی شرکت آب منطقهای کرمانشاه با هدف ارتقای سطح حفاظتی از منابع آب زیرزمینی و همافزایی در اجرای طرح احیاء و تعادلبخشی، روز دوشنبه چهارم خردادماه در سالن آمفیتئاتر این شرکت برگزار شد.
بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، روز دوشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۵ در جمع بازنشستگان این شرکت که در سالن آمفیتئاتر برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ۴ خرداد ۱۴۰۵ – شورای فرهنگی شرکت آب منطقهای کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی، جلسه ویژهای را بهمنظور هماهنگی و اجرای برنامههای مناسبتی خردادماه برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، اولین جلسه کمیته بررسی و پتانسیلیابی نیروگاههای برقآبی و انرژیهای تجدیدپذیر استان کرمانشاه با، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه برگزار شد. در این نشست، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای فنیِ موجود در حوزههای آب و اراضی برای تولید انرژی تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، بهرام درویشی در جلسه بررسی وضعیت بهرهبرداری از سد جامیشان و تعیین تکلیف تعاونی آببران ، با قدردانی از حجتالاسلام احمدی، نماینده محترم مردم شهرستانهای صحنه، کنگاور و هرسین، و همچنین با اشاره به همراهی فرماندار و اعضای شورای تأمین، بر ضرورت تصمیمگیری فوری برای بهرهبرداری از سد تأکید کرد. وی با اشاره به اینکه از زمان آبگیری سد تاکنون، به دلیل عدم بهرهبرداری، بیش از ۵۰ میلیارد تومان عدمالنفع متوجه دولت و جامعه شده است، گفت: در مخزن این سد حدود ۵۲ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده که با قیمت روز، معادل بیش از ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه راکد دولت در شرق استان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه؛ در راستای صیانت از منابع آبی و جلوگیری از بهرهبرداریهای غیرمجاز، گروه گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان کرمانشاه در یک عملیات ضربتی در ساعات بامدادی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه تراکتور غیرمجاز در بخش میاندربند شدند.
بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، در حاشیه بازدید میدانی از پروژه سد زمکان و زیرساختهای وابسته، ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، بر اهمیت استراتژیک این طرح در پایداری منابع کشاورزی منطقه تأکید کرد.
دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان کرمانشاه با هدف بررسی دستورالعملهای سازگاری با کمآبی برگزار شد. در این نشست مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، گزارش فنی این شرکت از وضعیت منابع آبی و اقدامات صورت گرفته برای صیانت از حقوق عمومی را ارائه کرد.
بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه از پیشرفت ۹۸.۵ درصدی سد آناهیتا خبر داد و تأکید کرد که این پروژه کلیدی، به زودی با تکمیل فرآیند آبگیری، وارد چرخه بهرهبرداری کامل میشود.
شرکت آب منطقهای کرمانشاه با هدف تقویت پیوند میان صنعت و دانشگاه، گامی تازه در مسیر ساماندهی حمایت از فعالیتهای پژوهشی برداشت. در نشستی تخصصی از سوی کمیته راهبری تحقیقات، پیشنویس شیوهنامه پرداخت حقالزحمه فعالیتهای علمی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت؛ اقدامی که با هدف ایجاد سازوکاری شفاف، عادلانه و انگیزهبخش برای بهرهگیری مؤثر از ظرفیتهای علمی و دانشگاهی دنبال میشود.
کمیته تحقیقات و فناوری شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نشستی تخصصی با محوریت تقویت رویکرد پژوهشمحور در مدیریت منابع آب، به بررسی عملکرد پژوهشی سال گذشته و تدوین اولویتهای تحقیقاتی سال پیشرو پرداخت. در این نشست بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و دانشگاهی برای ارتقای بهرهوری، توسعه نوآوری و حل مسائل تخصصی صنعت آب تأکید شد.
رئیس حوضه آبریز کرخه و مرزی غرب کشور با قدردانی از عملکرد شرکت آب منطقهای کرمانشاه، این استان را از استانهای پیشرو، منظم و در تراز ملی در حوزه مدیریت منابع آب کشور توصیف کرد.
دکتر ابراهیم یخکشی، رئیس حوضه آبریز کرخه و مرزی غرب کشور، بههمراه بهرام درویشی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، از سد آناهیتا بازدید کردند و آخرین وضعیت فنی، حقوقی و اجرایی این پروژه راهبردی را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی : مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جریان بازدید استاندار کرمانشاه