پاسخگویی بی‌واسطه، تجلی حکمرانی مردم‌محور؛ مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه در سامد پای مطالبات شهروندان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به‌صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی درخواست‌ها، مسائل و مطالبات شهروندان استان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، در راستای اجرای سیاست‌های دولت در زمینه تکریم ارباب‌رجوع، توسعه ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی، مدیرعامل این شرکت با حضور در سامانه سامد، ضمن گفت‌وگوی بی‌واسطه با شهروندان، درخواست‌ها، دغدغه‌ها و مسائل مطرح‌شده در حوزه منابع آب را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

در این برنامه، تماس‌های مردمی در موضوعات مختلف از جمله مدیریت و بهره‌برداری از منابع آب، وضعیت پروژه‌های آبی، مسائل مرتبط با مجوزها و سایر درخواست‌های مرتبط دریافت و پاسخ‌های کارشناسی و راهنمایی‌های لازم به متقاضیان ارائه شد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با تأکید بر اینکه پاسخگویی شفاف، تعامل سازنده با مردم و تسریع در رسیدگی به مطالبات از اولویت‌های این شرکت است، اعلام کرد برگزاری برنامه‌های ارتباط مستقیم مدیران با شهروندان، گامی مؤثر در افزایش اعتماد عمومی، ارتقای کیفیت خدمات و تقویت سرمایه اجتماعی خواهد بود.

کد خبر: 4168
  تاریخ خبر : 1405/04/06
 24
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 37
  • بیشترین بازدید همزمان : 941
  • بازدید امروز : 7,969
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,718,300
  • آخرین به روزرسانی : 1405/04/06 18:21:18
  • شناسه IP شما : 216.73.216.141

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149