|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شهلایی مدیر عامل شرکت در نشست کمیسیون توسعه مدیریت :

تفکر احساس مسئولیت و عمل به وظائف در محیط اداری باید نهادینه شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، هفتمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با حضور شهلایی مدیر عامل ، یخچالیان نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از کارشناسان کمیسیون یاد شده در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید .

در ابتداء این جلسه ، شیخی فر مدیر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت به ارائه دستور کار جلسه در خصوص وضعیت برون سپاری، راهکارهای تسریع در انجام خدمات به ذینفعان، بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و بررسی فرآیندهای قابل اصلاح در شرکت پرداخت. و ضمن تشریح هر یک از موضوعات مطروحه در ادامه سخنان خود افزود : نقش اصلاح فرآیندها و نگرش بهبود مستمر در بهره وری بسیار ارزشمند و کلیدی است. شیخی فر در پایان مباحث خود بهره گیری و توسعه فناوری ها را  تا دستیابی به دولت الکترونیک  که اصلاح  نظام اداری و بهبود آن را محقق مینماید ضروری توصیف نمود .

در ادامه یخچالیان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، با تقدیر از اعضاء کارگروه کمیسیون مدیریت و مسئول مربوطه به جهت برگزاری نشست های تخصصی و پیگیری فعالانه و مجدانه مصوبات و دستورالعمل های صادره گفت : باید سعی نمائیم در برون سپاری کارها هدف تسهیل در روند اجرائی و ارائه خدمت کیفی به مردم باشد . ایشان هدف غائی را برای انجام این مهم رضایت مندی اربابین رجوع برشمرد و ادامه داد: باید قبل از اجرائی شدن این موضوع کلیه جوانب کار مورد تحلیل قرار گیرد و همه زوایای آن بررسی شود ایشان به این نکته نیز اشاره داشت که در واقع پس از واگذاری نیز باید بدنبال رصد و در صورت نیاز اصلاح برخی از موارد باشیم ، یخچالیان ، چرخه مدیریت دانش را انتقال تجربه ها برشمرد و تاکید نمود بررسی مجدد در فرایندها با استفاده از نقطه نظرات پیش کسوتان و کارشناسان منتج به رسیدن  به هدف واقعی سازمان خواهد شد. ایشان واحد سنجش در سازمان ها را در همه اموری که به مردم مربوط است دارای اهیمت دانست و افزود : باید سعی کنیم در ارتباط با مردم پارامترهای رضایت مندی و عدم رضایت آنان را بدست آوریم و ضمن رفع مشکل به تسهیل در روند رضایت مندی اربابین رجوع منتهی شود .

در ادامه این جلسه شهلایی مدیر عامل شرکت ، ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا ( س ) و دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : به هر میزان که ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی کار و تلاش نمائیم در مقابل از خود گذشتگی شهداء گرانقدرمان که با نثار جان و خون خود از این مرز و بوم دفاع کرده اند قابل مقایسه نیست ، شهلایی با اشاره به اینکه هر فرد در یک مجموعه اداری باید مسئولیت وظائف محوله را پذیرفته و پاسخگوی اعمال و رفتار اداری خود باشد افزود : ما در مقابل مردم نیستیم ما در کنار مردم و برای حل مشکلات مردم آمده ایم و این توفیق خدمت نصیب هر کسی نخواهد شد . ایشان با اشاره به اینکه توصیه خداوند متعال  نیز در خدمت به خلق خداست ادامه داد : هدف ما تسهیل در روند کار و ارائه هر چه بهتر خدمات به ذینفعان و مشترکین است .

 مدیرعامل شرکت با تاکید بر این موضوع که ارزیابی فرایندها قبل از اجراء ، حین و بعد از آن باید با جدیت پیگیری و بدان توجه شود افزود : تفکر احساس مسئولیت باید در محیط سازمانی و در یکایک افراد ایجاد شود و همکاران ما باید متوجه باشند ضمن ارائه خدمات هر چه بیشتر نسبت به کیفی سازی ارائه آن اقدام نمایند . ایشان با بیان اینکه ما به تنهایی تصمیم گیرندگان سیستم نیستیم و باید از نقطه نظرات سازنده همکاران خود در نظام پیشنهادات اداری و سازمانی بهره برده و نقدهای سازنده را مورد توجه قرار دهیم ادامه داد : مدیران موظفند در امور محوله وظائف خود را برای خود و همکاران مجموعه متبوع مرور نموده و چنانچه در برخی از عملکردها مشکلاتی وجود دارد با همفکری نسبت به رفع آن و تسهیل در ارائه آن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نمایند. شهلایی ، توجه به ادارات شهرستانهای تابعه را امری ضروری دانست و افزود در واقع ایشان خط مقدم ما هستند و ما با توانمند سازی این ادارات باید سعی نمائیم زحمت مردم را به حداقل رساند و انجام کار آنان در همان شهرستان صورت پذیرد تا از تردد و سختی مسیر آنان و مراجعه به ستاد شرکت بکاهیم . مدیر عامل شرکت ، گفتمان با مردم و اخذ سطح رضایت مندی از ذینفعان را مهم توصیف و از همه مدیران خود خواست تا ارتباط کلامی و چهره به چهره خود را با متقاضیان افزایش داده و از مشکلات آنان مطلع شوند. ایشان این ارتباط را کلید واژه حل مشکلات و رفع موانع در برخی از فرایندهای اداری دانست.

شهلایی در پایان سخنان خود تلاش و فعالیت بیشتر همراه با دانش، تجربه و پیگیری را مهم برشمرد .      

 

کد خبر: 2570
  تاریخ خبر : 1400/10/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/10/14
 مدیر سایت
 2075
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 6,396
  • بازدید دیروز : 8,584
  • کل بازدید : 13,928,205
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 18.232.113.65

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149