|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی

با توجه به وجود سدهای سلیمانشاه و جامیشان و با استفاده‌ از ظرفیت ایجاد شده همکاری لازم‌ را بطور جدی برای توسعه زیرساخت ها بویژه در حوزه صنعت بعمل خواهیم‌آورد

  عمومی
  1398/05/31
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی :

دسترسی به آب پایدار و ایجاد اشتغال در منطقه اورامانات جزء سیاست های وزارت نیرو است و دراین بخش سرمایه گذاری شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، در دیدار امروز درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات که در دفترمدیر عامل شرکت برگزار گردید...

  عمومی
  1398/05/30
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در حضور مشاور وزیر نیرو:

2000 هزار هکتار برنج کاری در استان ضربه مهلکی بر مدیریت آب و عامل تعویق در برنامه های سازگاری با کم آبی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی که با حضور مهندس علی اصغر میرزایی مشاور وزیر نیرو در پیگیری های ویژه، حاتمی رییس سازمان جهاد کشاورزی و هیئت همراه، دارابی مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت، افضلی مدیرکل شیلات، مشاورین و معاونین شرکت، مدیران امور منابع آب شهرستانهای تابعه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/05/23

بازدید مدیر عامل آب‌منطقه ای کرمانشاه ودکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف پاوه واورامانات ازمناطق محروم شهرستان ثلاث پایاب سد آزادی

به گزارش روابط عمومی :در بازدید روز جاری که با‌ هدف بررسی آخرین‌وضعیت‌منابع آب و چگونگی تامین‌آب اراضی منطقه صورت‌گرفت درویشی مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه موضوع سرمایه گذاری ارزشمند دولت توسط وزارت نیرو را ‌امری غیر قابل انکار دانست و افزود انتظار میرود نمایندگان قدرشناس ملت با دقت خدمات بخش آب را برجسته و برای مردم‌تبین کنند در ادامه این بازدید شهاب نادری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبات از بخش آب را حقوق جدی مردم خواند و افزود توسعه‌ منطقه منوط به تخصیص منابع آب مورد نیاز است در ادامه این بازدید نشستی در فرمانداری برگزار شد که فرماندار شهرستان ثلاث انتظارات خود را در حوزه آب مطرح نمود.

  عمومی
  1398/05/23
مهندس علی اصغر میرزایی مشاور وزیر نیرو در پیگیری های ویژه:

اجرای قوانین و روشهای معمولی برای مواجه با شرایط خاص شایسته کار و خدمت نیست باید مسئولیت اجتماعی را ارتقا بخشید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی که با حضور مهندس علی اصغر میرزایی مشاور وزیر نیرو در پیگیری های ویژه، حاتمی رییس سازمان جهاد کشاورزی و هیئت همراه، دارابی مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت، افضلی مدیرکل شیلات، مشاورین و معاونین شرکت، مدیران امور منابع آب شهرستانهای تابعه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/05/23
درویشی مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با‌جاسمی‌نماینده مردم‌کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

بر لزوم برجسته نمودن خدمات وزارت نیرودراستان‌ کرمانشاه درحوزه‌ آب، بعنوان‌برگ‌زرینی در توسعه منابع آب شاره نمود

به گزارش روابط عمومی: دراین ‌نشست که ‌در‌محل شرکت آب‌منطقه ای برگزار شد درویشی بر لزوم استفاده از ظرفیتهای نمایندگان‌مجلس در پیشبرد اهداف عالیه وزارت‌نیرو در استان تاکید کرد و مدیریت ارزنده وزارت نیرو در توسعه منابع آب با احداث سدها و شبکه های متعدد بویژه سامانه گرمسیری را سندی غیر قابل انکار برشمرد ،مدیر عامل اب‌منطقه ای کرمانشاه بر لزوم‌تمرکز بر‌موضوعات اساسی در حوزه آب ، همفکری ،کار‌ کارشناسی مبتنی بر ظرفیتهای واقعی استان را بهترین روش برای تسریع در طرحهای در دست اجرا دانست و از مجموع نمایندگان استان بعنوان بازوی توانمند وزارت نیرو در استان یاد کرد،

  عمومی
  1398/05/22
شیخی فر مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت در نشست طوفان فکری :

دهه‌هاست که طوفان فکری برای تولید ایده‌ها و پیداکردن راه‌حل‌های خلاقانه به کار می‌رود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ، جلسه طوفان فکری با حضور معاون حفاظت و بهره برداری ، مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت ، مشاور تحول اداری و جمعی از مدیران و کارشناسان در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/05/23
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه بررسی اعتبارات طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای:

رفتارهای حرفه‌ای عامل جذب به موقع اعتبارات و اقتصادی شدن پروژه ها است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه, بهرام درویشی مدیر عامل شرکت در جلسه بررسی اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۷ و ۹۸ که با حضورمشاورین, معاونین, مدیران ارشد و مجریان طرح‌های عمرانی برگزارشد, رفتارهای حرفه‌ای را عامل جذب به موقع اعتبارات و اقتصادی شدن پروژه ها دانست.

  عمومی
  1398/05/20

شیخی فر بعنوان دبیرشورای راهبری فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت صنعت آب کشورمنصوب شد

به گزارش روابط عمومی، شهرام شیخی فرمدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به سمت دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات،توسعه مدیریت صنعت آب کشور منصوب شد.

  عمومی
  1398/05/20
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین جلسه ستاد درآمد:

رفتارهای منافی حقوق آب, باعث کاهش درآمد ها و عامل رکود و رونق تولید است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین جلسه ستاد درآمد شرکت که با حضور مشاورین, معاونین و مدیران حوزه ستادی و مدیران امور منابع آب شهرستان های استان برگزار گردید بر وصول مطالبات قانونی دولت در بخش آب تاکید گردید. در این جلسه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت با اشاره به هزینه‌های شرکت و لزوم استفاده از تمام اختیارات قانونی برای وصول مطالبات دولت در بخش آب, بر ایجاد هماهنگی های بیشتر و بهتر در امور منابع آب شرکت با بخش مالی و دبیرخانه ستاد درآمد تاکید نمود.

  عمومی
  1398/05/20
مدیر عامل شرکت در چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت :

تعهد اداری و اخلاق حرفه ای باید در شرکت توسعه یابد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، چهارمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با حضور درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ؛ معاونین حفاظت و بهره برداری ؛ مالی و پشتیبانی ، برنامه ریزی و مدیران دفاتر حراست و مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان دفتر توسعه مدیریت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/05/17

تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بمناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی : درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار طی پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت: متن پیام بدین شرح است:

  عمومی
  1398/05/16

اعطای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 به شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت : پس از انجام ممیزی نهایی درراستای استاندارد سازی خدمات، فعالیت ها، فرآیند های طرح، پروژه های عمرانی واستقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 ، که توسط شرکت انطباق کیفیت آسیا صورت پذیرفت ، شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با شایستگی موفق به اخذ این گواهینامه گردید.

  عمومی
  1398/05/16
در جلسه کمیته تحقیقات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه عنوان شد:

تحقیقات کاربردی باید بتواند راهگشای شرکت در حل مسائل ویژه باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت در جلسه کمیته تحقیقات که با حضور مشاورین مدیرعامل, معاون طرح و توسعه, منابع انسانی, مالی و پشتیبانی, حفاظت و بهره برداری, مدیر دفتر مطالعات پایه و گروه تحقیقات کاربردی به همراه اعضای کمیته برگزار شد نظارت بر طرح‌های پژوهشی تا به کاربرد رساندن آنها تاکیدگردید.

  عمومی
  1398/05/16

جلسه اصلاح و پایش فرآیندهای حوزه معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای: جلسه اصلاح و پایش فرآیندهای حوزه حفاظت و بهره برداری با حضور مشاور سیستم مدیریت کیفیت و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار گردید

  عمومی
  1398/05/15
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار و گفتگو با فرماندار شهرستان صحنه:

زمین سازی و کشت نامتعارف برنج اشتغال نیست بلکه تهدید جدی منابع آب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد، روسای گروه های مختلف و جمعی از همکاران مرتبط در دفتر فرماندار شهرستان صحنه برگزار گردید کشت برنج و عواقب آن بر منابع آب شهرستان به بحث و گفتگو گذاشته شد. در این نشست درویشی مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از فرماندار شهرستان صحنه، حضور خود و مدیران شرکت در شهرستان صحنه را ناشی از اتفاقات و حوادث بعد از سیلاب دانست که منجر به توسعه بدون برنامه کشت برنج در این شهرستان گردید. درویشی این روند افزایش سطح زیرکشت را مخاطره آمیز عنوان کرد و آن را ناشی از عدم تفهیم مناسب سیلاب دانست. وی با اشاره به مخاطرات سیلاب و اثرات تعدی به حریم و بستر رودخانه‌ها عواقب خسارت‌بار سیل را ناشی از دستکاریهای انسانی دانست و اظهار داشت به صرف حجم زیادی از آبهای گذرا و سیلابی نباید بدون برنامه آب را مصرف کرد. درویشی با اشاره به آمار و ارقام تعداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان صحنه، تعرض به سیستم جریان آب را عاملی برای توسعه چاه‌های غیرمجاز در پایین‌دست دانست. وی بیلان منفی دشت و افزایش ۳۰۰ درصدی مصرف آب در شهرستان صحنه را بسیار خطرناک و جدی خواند و افزایش چاههای غیرمجاز را ناشی از سودجویی افرادی دانست که با تخریب منابع طبیعی و دست اندازی به حریم و بستر رودخانه‌ها و تعدی به حقوق حقابه بران پایین دست، شرایط را برای افزایش چاههای غیرمجاز فراهم می آورد.

  عمومی
  1398/05/14
دادستان شهرستان صحنه در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

شرکت آب منطقه‌ای پرچمدار برنامه‌های آب است و سایر دستگاه‌ها باید همیار و هماهنگ باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور دادستان شهرستان صحنه، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد، رستمی دادستان شهرستان صحنه، حوزه آب را بخشی تخصصی و گسترده خواند و از لزوم فعالیت‌ها و همکاری‌های مجموعه قضایی برای برخورد با متجاوزین به منابع آب سخن گفت. دادستان صحنه با اشاره به اینکه برخی ادارات در عمل نسبت به بقیه متفاوت اند خاطرنشان ساخت شرکت آب منطقه‌ای باید پرچمدار برنامه‌های آب باشد و برای پیشبرد برنامه های این شرکت لازم است سایر نهادها و ادارات مانند جهاد کشاورزی، فرمانداری ، شرکت توزیع برق و... نیز باید همیار و هماهنگ با آب منطقه ای در حفاظت سهیم شوند. وی اهمیت آب در تکوین جوامع بشری را واضح و مبرهن ذکر کرد و آن را الفبای زندگی خواند به گونه ای که موجب شکوفایی تمدن ها در حاشیه رودخانه ها و منابع آب شد.

  عمومی
  1398/05/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با رئیس دادگستری شهرستان صحنه:

ایجاد فضای فریب در داده‌ها و اطلاعات باعث خسارت جبران ناپذیر به آبخوانها می گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت در دادگستری شهرستان صحنه بر شیوه های تعامل و هماهنگی با دستگاه قضایی برای برخورد با متجاوزین به منابع آب تاکید گردید.

  عمومی
  1398/05/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین جلسه شورای معاونین:

کشت برنج در مناطق غیرشمالی عاملی برای ترویج چاه‌های غیر مجاز است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد شرکت که در امور منابع آب شهرستان صحنه برگزار شد، مدیرعامل شرکت با اشاره به اثرات زیانبار عدم رعایت الگوی کشت، کشت برنج در مناطق غیرشمالی را عاملی برای گسترش و ترویج حفاری چاه‌های غیرمجاز دانست.

  عمومی
  1398/05/14

دومین جلسه محدودیت و ممنوعیت کشت برنج در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای دومین جلسه محدودیت و ممنوعیت کشت برنج با حضور معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای، معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی، مدیران سازمان صنعت و معدن و تجارت و جمعی از کارشناسان در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/05/09

جلسه هم اندیشی و هماهنگی طرح تعادل بخشی و سازگاری با کم آبی در دادسرای کرمانشاه

با حضور صادقی دادستان کرمانشاه و درویشی مدیر عامل آب منطقه ای جلسه هم اندیشی و هماهنگی طرح تعادل بخشی و سازگاری با کم ‌آبی در محل دادسرای کرمانشاه برگزار شد. صادقی دادستان کرمانشاه : ما از شرکت اب منطقه ای در صیانت و حفاظت از منابع آب و شفاف سازی در عملکرد رضایت داریم و انتظار میرود برای جلوگیری از برداشت های غیر مجاز و صیانت از منابع آب تلاش مضاعف شود. درویشی مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه : همکاران شرکت اب منطقه ای در صیانت از منابع آب و استقرار برنامه سازگاری با کم آبی با همه توان تلاش میکنند به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در این نشست که جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای در محل دادستانی کرمانشاه حضور داشتند در ابتداء صادقی دادستان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خصوصا شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد ، عملکرد مجموعه آب منطقه ای استان کرمانشاه را ارزشمند دانست و ضمن تقدیر از درویشی مدیر عامل شرکت و تیم کارشناسی ایشان مطالبه حقوق وزارت نیرو و همچنین حقوق عمومی مردم را در بخش آب ستود ، وی گفت با توجه به اهمیت و حساسیت نقش آب در توسعه کشور باید برنامه‌ریزی صحیح و دقیقی جهت استفاده بهینه از آن داشت چرا که آب به عنوان یک کالای بدون جایگزین می تواند تاثیرات سیاسی اجتماعی و اقتصادی را به دنبال داشته باشد و باید در حفظ و حراست منابع آبی تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندیم تا با همگرایی و هم افزایی در مسیر توسعه اقتصادی استان و رعایت الگوی کشت بتوانیم گام موثری در این زمینه برداریم، صادقی افزود با مشخص نمودن منابع و مصارف می‌توانیم خدمات مطلوب و شایسته ای به مردم عزیز استان داشته باشیم و اجازه ندهیم سودجویان با اسراف منابع ملی به صورت غیرمجاز به دشت ها و ابخوان های استان خسران وارد نمایند ، ایشان گفت باید در تصمیم‌گیری‌ها قاطع و عادل بود و جلوگیری از تخلفات و رعایت نظم و انضباط به جهت رعایت حقوق بیت المال وظیفه همگانی است.

  عمومی
  1398/05/06

هفتمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهآب منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه هفتمین شماره خبرنامه داخلی "کرمانشاهاب" منتشر شد. در این شماره مطالب متنوعی از فعالیتهای شرکت، اخبار و رویدادهای فنی-تخصصی به شکل مصور ارایه شده است. گزارش های فنی و درج فعالیتها و مصاحبه با همکاران از دیگر مطالب مندرج در این شماره است. این خبرنامه با رویکرد اطلاع رسانی و ترویجی در پایان هرماه به صورت الکترونیکی منتشر می گردد.

  عمومی
  1398/05/03
مهندس حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران:

مطالبه حقوق دولت در بخش آب, توسعه برنامه های مدیریت منابع آب را تسهیل می‌کند.

به گزارش رواط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه, مهندس حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با حضور در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و در جمع مدیرعامل, مدیران ارشد و روسای گروه های مختلف شرکت, مطالبه حقوق دولت در بخش آب را عاملی برای ایجاد درآمد و توسعه برنامه های مدیریت منابع آب دانست. حاج رسولیها با اشاره به وضعیت اعتبارات و مشکلات پیش روی بخش‌های مختلف دولت فعالیت ها و اقدامات "نو"ی که می تواند مطالبه حقوق دولت در بخش آب باشد را بسیار با اهمیت خواند و خاطر نشان ساخت با مباحثی همچون گردشگری در سدها, توسعه نیروگاه‌های برقابی و وصول مطالبات بخش آب از بهره‌برداران بتوان امور مالی شرکتهای آب منطقه ای را سامان داد.

  عمومی
  1398/05/02

انتصاب عضو اصلی و علی البدل هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : آقایان مروت قبادی بعنوان عضو اصلی و مهندس مهران وحدتی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای کرمانشاه انتخاب شدند.

  عمومی
  1398/05/01
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با فرماندار اسلام آباد غرب :

مسئله اصلی شهرستان اسلام آباد تامین آب بلند مدت و پایدار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب، درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، داوودی معاون آبفای استان ، اسماعیلی معاون آبفار ( آب و فاضلاب روستایی ) حسنی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی ، نورائی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونین، مدیران و جمعی از کارشناسان شرکت های یاد شده برگزار گردید و مسائل و مشکلات شهرستان اسلام آباد غرب در بخش آب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  عمومی
  1398/05/01

سمینار آموزشی خود مراقبتی و سلامت زنان در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمینار آموزشی خود مراقبتی با موضوع سلامت زنان با حضور مدیر گروه مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ مسئول امور بانوان و جمعی از بانوان شرکت برگزار گردید

  امور بانوان
  1398/05/03
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 88
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 4,890
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,918,115
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 3.235.139.122

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149