|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیته تحقیقات شرکت عنوان داشت:

منابع کارست استان کرمانشاه ذخایر ارزشمندی است که باید برای شناخت و حفاظت از آن تلاش کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته تحقیقات شرکت برگزار گردید...

  عمومی
  1398/02/30
با حضور مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دبستان مهر آذین:

مسابقه نقاشی با موضوع آب ومصرف بهینه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور مدیر روابط عمومی شرکت در مدرسه ابتدایی دخترانه مهر آذین شهر کرمانشاه, مسابقه نقاشی با موضوع آب و با تاکید بر آب مصرف بهینه گردید. در این مسابقه که ۳۳ نفر از دانش آموزان این دبستان شرکت داشتند در پایان به همه دانش‌آموزان گواهی و لوح شرکت در مسابقه, ۱۰ نفر تندیس نقاشی برتر و به هفت نفر نیز جایزه ویژه مسابقه اهدا گردید.

  عمومی
  1398/02/30
مهوش مظفری مجری سد مخزنی و شبکه آبیاری تنگ حمام در مصاحبه اختصاصی ابراز داشت:

جامعه پذیرش واگذاری و تصدی امور پرمشغله مانند مشاغل مهندسی به بانوان را تسهیل کرده است

مهوش مظفری متولد سال 1349 در شهر کرمانشاه است. وی لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و فوق لیسانس سازه از دانشگاه آزاد تهران را درکارنامه تحصیلی خود دارد. مظفری فعالیت حرفه ای خود را در شرکت آب منطقه ای غرب سابق و در امور آب استان کرمانشاه و با نظارت بر بند و کانال میرطاهر آغاز نمود و از بدو استخدام تا کنون مجری طرح های متعددی از جمله آبرسانی به شهرهای مختلف شامل خطوط انتقال آب و ایستگاههای پمپاژ، تصفیه خانه های آب شرب، ساماندهی رودخانه ها و مجری سد مخزنی و کانالهای آبیاری و زهکشی و سد لاستیکی قره سو و همچنین طرحهای مطالعاتی در شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه بوده است. ایشان به عنوان مجری طرح در قامت توانای یک مهندس، ضمن رعایت اصول مهندسی و اعتقاد به باورهای حرفه ای طی سالیان متمادی توانسته است منشاء خدمات بسیاری باشد . مهوش مظفری هم اکنون مجری سد مخزنی و شبکه آبیاری تنگ حمام و ساماندهی رودخانه قره سو است.

  عمومی
  1398/02/30
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری:

اعتقاد به تحول اداری باید برای خدمت رسانی بیشتر سرلوحه کار قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری که با حضور مدیرعامل, معاونین شرکت و مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت برگزار گردید درویشی با اشاره به اهمیت تحول اداری بر لزوم اعتقاد و اعتماد به برنامه های تحول اداری برای خدمت رسانی بیشتر و رضایت مشتریان تاکید نمود. وی اعتقاد به تحول اداری را عاملی برای کسب مطلوب در برنامه‌های مدیریتی شرکت دانست و خاطرنشان ساخت باید این اعتقاد سرلوحه کار برای خدمت رسانی بیشتر باشد

  عمومی
  1398/02/30

انتصاب سرپرست مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی که از سوی بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه صادر شد مهدی عباسی به عنوان سرپرست مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعیین و منصوب گردید.

  عمومی
  1398/02/29
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در روز روابط عمومی :

ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است

بهرام درویشی مدیر عامل شرکت در روز ارتباطات و روابط عمومی و به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی گفت : فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض مینماییم.

  عمومی
  1398/02/27
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در شورای هماهنگی پدافند غیرعامل استان اظهار داشت:

اقدامات و حضور فعالانه و شبانه‌روزی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مدیریت سیلاب قابل تقدیر است.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل استان حضور میدانی مدیریت استان و همراهی مردم را عاملی برای کنترل بحران سیل فروردین ماه سال جاری نیز کرد و اذعان داشت در صورت نبود اقدامات پیشگیرانه, خسارت‌های بزرگی به استان تحمیل می‌شد.

  عمومی
  1398/02/23
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه بررسی طرح های آبرسانی:

مردم را به حداقل آب شرب عادت ندهیم باید شرایط اضطرار و توسعه شهری را در برنامه های آبرسانی لحاظ کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاون طرح و توسعه, مدیریت دفتر حراست, مدیر امور آب شهرستان کرمانشاه و جمعی از مدیران و مجریان طرح‌های آبرسانی در شرکت برگزار شد درویشی بر لزوم ساماندهی طرح های آبرسانی و تکمیل وظایف سازه ای شرکت در قبال مخازن آب شرب شهری تاکید نمود. درویشی با اشاره به فعالیت‌های خوب انجام شده و برنامه‌های میان مدت و دراز مدت برای تامین آب شرب شهرهای استان و شهر کرمانشاه بر لزوم تسریع در ساماندهی طرح‌های آبرسانی تاکید و خواستار ارائه گزارشی جامع از روند اجرای طرح ها و احصای این مشکلات توسط معاونت طرح و توسعه و مجریان طرح‌های مرتبط با آب رسانی گردید.

  عمومی
  1398/02/23
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیته راهبردی احیا و تعادل بخشی شرکت :

تغییر هزینه دارد و مسئولیت پذیری مستلزم پذیرش هزینه و قبول مشکلات است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاون حفاظت و بهره برداری, مشاور مدیرعامل و رئیس گروه احیا و تعادل بخشی, معاون برنامه ریزی و مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان و روسای گروه های مرتبط برگزار شد مدیرعامل بر لزوم تغییر در برخی از روندهای کاری شرکت و لزوم پیگیری کارها تا رسیدن به سرانجام تاکید نمود.

  عمومی
  1398/02/23
رئیس دادگستری شهرستان کرمانشاه در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

سیلاب تفهیم کار را آسان کرد، نوسازی در مناطق پرخطر نباید انجام گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت، رئیس دادگستری شهرستان کرمانشاه، شوهانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی، داوودی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک استان، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مشاور و مدیران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و نمایندگان سایر دستگاههای اجرایی برگزار شد بر تعیین تکلیف مستحدثات در حریم و بستر رودخانه ها تاکید گردید.

  عمومی
  1398/02/17
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در سومین نشست عمومی شرکت:

امانتداری وظیفه سنگینی است و همه باید حافظ منافع وزارت نیرو باشیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سومین جلسه هم اندیشی شرکت که با حضور مدیرعامل, معاونین, مدیران ارشد و میانی و روسای گروه ها و همکاران بخش های مختلف شرکت در سالن آمفی تئاتر برگزار شد مدیر عامل بر امانتداری و حفاظت از منابع و منافع وزارت نیرو به عنوان سرمایه ای که باید حامی و منادی توسعه باشد تاکید کرد.

  عمومی
  1398/02/19
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

برای مقابله با مخاطرات جوی و حفاظت از حریم و بستر سواحل رودخانه ها به رویکردهای نو و عملیاتی تر نیاز است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت، رئیس دادگستری شهرستان کرمانشاه، شوهانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی، داوودی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک استان، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مشاور و مدیران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و نمایندگان سایر دستگاههای اجرایی برگزار شد بر اتخاذ رویکردهای نو و عملیاتی تر برای مواجه با سیلاب و حفاظت از حریم و بستر رودخانه ها تاکید گردید.

  عمومی
  1398/02/17

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در متن این پیام آمده است:

  عمومی
  1398/02/15

موفقیت علمی همکار شرکت و درج عنوان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در یکی از ممتازترین ژورنالهای علمی جهان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مشارکت کمال طاهری رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت در مقاله ای مشترک با زبده ترین محققان و در قالب گروهی 121 نفره از متخصصین ژنتیک، باستان شناسان و زیست شناسان تکاملی از 85 موسسه علمی-پژوهشی جهان منجر به درج عنوان Affiliation وی تحت نام شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در یکی از ممتازترین مجلات علمی جهان شد.

  عمومی
  1398/02/15

جلسه آموزشی بروز رسانی استانداردهای مدیریتی ایزو2015

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: جلسه آموزشی بروز رسانی استانداردهای مدیریتی ایزو2015با حوزه معاونت طرح و توسعه در شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/02/14
در سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه به استان کرمانشاه و با حضور وزیر نیرو:

فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ پاوه افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه با حضور وزیر نیرو, نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس شورای اسلامی, معاونین وزیر و جمعی از مدیران و مسئولان محلی فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پاوه افتتاح گردید.

  طرحها وپروژه ها
  1398/02/12
دکتر روحانی رئیس جمهوری در افتتاح ویدیو کنفرانس سد جامیشان:

امیدواریم سد جامیشان و شبکه آبیاری و زهکشی آن موجب خیر و برکت برای مردم باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مراسم افتتاح سد و شبکه جامیشان در شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور نماینده مردم شریف شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی, فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولین محلی و همکاران وزارت نیرو برگزار شد این سد با پیام ویدیو کنفرانس دکتر حسن روحانی رئیس جمهور افتتاح گردید.

  طرحها وپروژه ها
  1398/02/11
دکتر حسن روحانی در آیین افتتاح سد شرفشاه:

سد شرفشاه موجب اطمینان و اعتماد مردم و افزایش امید در منطقه است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در آیین افتتاح سد شرفشاه در شهر سومار که با حضور مهندس حاج رسولیها مدیرعامل شرکت منابع آب ایران, نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی, فرماندار شهرستان گیلانغرب و جمعی از مدیران و مردم شهر سومار برگزار گردید, دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری محبوب با ویدئو کنفرانس دستور افتتاح سد شرفشاه را صادر کردند.

  طرحها وپروژه ها
  1398/02/11
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر عنوان کرد:

بهبود شرایط کار و تکریم کارگران با تامین معیشت آنان وظیفه خطیر همه تصمیم گیران است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل شرکت در گفتگویی کوتاه ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر, کارگران را سرمایه‌های اجتماعی دانست که باید بیش از هر زمانی به امنیت شغلی و تامین آتیه آنان توجه نمود.

  عمومی
  1398/02/11
با حضور ریاست جمهوری در استان کرمانشاه:

سه طرح آبی مهم و تاثیرگذار در توسعه استان افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سه طرح عمرانی با حضور ریاست محترم جمهور آقای دکتر روحانی انجام خواهد شد.

  طرحها وپروژه ها
  1398/02/10

سمینار آموزشی فشار خون و راههای کنترل ودرمانی آن در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، سمینار آموزشی فشار خون و راههای کنترل و درمانی با حضور کارکنان شرکت، در سالن جلسات برگزار شد.

  سمینار آموزشی
  1398/02/09
با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت, معاونت حفاظت و بهره برداری, مدیریت دفتر حراست, مدیر دفتر مطالعات, مجریان سدهای جامیشان و شرفشاه و جمعی از همکاران مرتبط در شامگاه یکشنبه ساعت 22 تا بامداد دوشنبه برگزار گردید مدیرعامل شرکت بر لزوم هماهنگی کامل برای ایجاد تمهیدات لازم برای افتتاح طرح های سه گانه قابل بهره‌برداری در سفر رئیس جمهور محترم تاکید نمود. درویشی با اشاره به اهمیت افتتاح طرح‌های آبرسانی پاوه, افتتاح سد و شبکه جامیشان, آبگیری سد شرفشاه در اقتصاد و توسعه استان, حضور ریاست محترم جمهور و هیئت همراه را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد بتوان با بهره برداری از این طرح ها نتایج این اقدامات را در معیشت مردم دید.

  عمومی
  1398/02/09
در راستای توسعه مدیریت و منابع انسانی در شرکت

کارگاه آموزشی و تخصصی مدیریت مشارکتی برگزارگردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در راستای توسعه مدیریت ومنابع انسانی وترویج فرهنگ سازمانی، کارگاه تخصصی مدیریت مشارکتی ، با حضور دکتر آزادی مشاور تحول اداری و جمعی از کارکنان این شرکت برگزار گردید.

  کارگاه ها
  1398/02/08
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت درسال 1398:

لزوم حسابرسی داخلی ، شفاف سازی در اجرای کار و پاسخگوئی در سازمان از اولویت های کاری در سال جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت درسال 98 با حضور ، مدیر عامل شرکت، معاونین: منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، برنامه ریزی، طرح و توسعه، حفاظت و بهره برداری، مدیران دفاتر حراست، حقوقی، مدیر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان مرتبط برگزار گردید.

  عمومی
  1398/02/05

مقاله همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک مقاله برتر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در آیین اختتامیه سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک که در 3 و 4 اردیبهشت ماه به میزبانی جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد از مقاله کمال طاهری و بهرام درویشی به عنوان مقاله برتر تجلیل شد.

  عمومی
  1398/02/05

چهارمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهاب با ویژه نامه سیلاب منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه چهارمین شماره خبرنامه داخلی کرمانشاهاب با اخبار و فعالیتهای فروردین ماه سال 98 منتشر شد. در این شماره فعالیتهای ویژه سیلاب و اقدامات ستاد مدیریت بحران شرکت به تفصیل ارایه شده است. می توان این شماره را ویژنامه سیلاب نامید.

  عمومی
  1398/02/04

اولین نشست تحول اداری با حضور مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران درسال 1398

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نشست تحول اداری وکمیسیون توسعه مدیریت با موضوعیت ارزیابی عملکرد سال 1397 و شاخص های مربوطه با حضور مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیر عامل شرکت؛ معاونین منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی ، برنامه ریزی، طرح و توسعه ، حفاظت و بهره برداری، مدیران دفاتر حراست، حقوقی، مدیر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان مرتبط برگزار گردید ،

  عمومی
  1398/02/03
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه واگذاری طرح تملک دارایی های سرمایه ای به بخش خصوصی عنوان کرد:

تدقیق در رعایت ضوابط, بررسی های تفصیلی و انتخاب مدلهای واگذاری مناسب عامل تسریع در کار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت, نمایندگان معاونت طرح و توسعه و برنامه ریزی, معاون منابع انسانی, مالی و پشتیبانی شرکت, نمایندگان شرکت سرمایه گذاری هلدینگ شایگان و نمایندگان دفتر امور اقتصادی استانداری, اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان و مدیر امور مالی و ذیحسابی شرکت برگزار گردید مدل های واگذاری اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش خصوصی به بحث و بررسی گذاشته شد.

  عمومی
  1398/02/02

انتصاب سرپرست مدیریت امورمنابع آب شهرستان اسلام آباد و دالاهو

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی صادره از سوی بهرام درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت و به پیشنهاد معاون حفاظت و بهره برداری مهندس حسین منصوری به عنوان سرپرست مدیریت امورمنابع آب شهرستان اسلام آباد و دالاهو تعیین و منصوب گردید.

  عمومی
  1398/02/02

انتصاب سرپرست مدیریت امورمنابع آب شهرستان سرپل ذهاب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی صادره از سوی بهرام درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت و به پیشنهاد معاون حفاظت و بهره برداری مهندس نورالدین احمدیان به عنوان سرپرست مدیریت امورمنابع آب شهرستان سرپل ذهاب تعیین و منصوب گردید.

  عمومی
  1398/02/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 63
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 5,281
  • بازدید دیروز : 3,869
  • کل بازدید : 14,159,719
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 14:41:44
  • شناسه IP شما : 18.117.183.150

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149