|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
درویشی مدیر عامل شرکت در دهمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری :

ضرورت بهبود مستمر امور اداری یکی از اصلی ترین مأموریت های سازمانهاست

به گزارش روابط عمومی شرکت،دهمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت باحضور درویشی مدیر عامل و اعضاء کارگروه کمیسیون تحول اداری و توسعه مدیریت ، در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید،

  عمومی
  1398/11/29
درویشی مدیر عامل شرکت در ملاقات با بانوان همکار ،به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا ( س ) :

سیره عملی و تربیتی بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل ‌برای زنان در خانواده و جامعه است

به گزارش روابط عمومی شرکت ، جلسه ای با حضور درویشی مدیر عامل، فتاحی مسئول امور بانوان، جوادی مدیر روابط عمومی و جمع کثیری از بانوان شاغل، در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید ، در این نشست و ملاقات صمیمی، در ابتداء درویشی مدیر عامل ، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام والای زن، تصریح کرد : نقش زن در جامعه و شخصیت اجتماعی وی به عنوان عنصری موثر،از ابتدای ظهور دین مبین اسلام بنیان نهاده شده و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حیاتی دوباره یافت و در جایگاهی متعالی و مقدس تثبیت گشت .

  فرهنگی
  1398/11/29
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در دیدار مردمی :

خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و کار مسئولین قرار دارد

روز دوشنبه 28 بهمن ماه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور تعدادی از متقاضیان در محل دفترکار ایشان برگزارشد .

  عمومی
  1398/11/28
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س):

سرور بانوان جهان میلادش از هر سو رحمت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت، درویشی مدیر عامل، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و تقارن آن با تولد حضرت امام خمینی( ره ) به همه همکاران خود، خصوصا روز زن به بانوان شاغل در شرکت، گفت : روز مادر فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام است. باشد که زوایای زندگی سراسر نورانیت حضرت زهرای مرضیه (س) را به دقت بنگریم و آموزه های آن را که ضامن سعادت دنیوی و اخروی است به کار بندیم.

  عمومی
  1398/11/26

حضور پر رنگ کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در یوم الله 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی شرکت ، در چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن مدیران ، و کارکنان شرکت آب منطقه ای همگام با مردم غیور و ولایت مدار سراسر کشور و در کنار همکاران خود در صنعت آب و برق استان با حضور پر رنگ و با شکوه خود در راه پیمائی این روز بزرگ ، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند با آرمان های بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ( ره ) و نائب بر حق ایشان ، امام خامنه ای و شهدای گرانقدر ، تجدید بیعت نمودند.

  عمومی
  1398/11/23

در دهه مبارک فجر، یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های ، فوتسال ، طناب کشی و پرتاب دارت ، توسط کارکنان صنعت آب و برق استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک دوره مسابقات ورزشی با عنوان یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، در رشته های فوتسال ، طناب کشی و پرتاب دارت توسط کارکنان صنعت آب و برق استان برگزار گردید.

  ورزش
  1398/11/28
در بهمن ماه سال جاری و بمناسبت ایام ا...دهه مبارک فجر

طرح خط انتقال وشبکه اصلی پایاب سد شرفشاه در منطقه سومار افتتاح میشود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: شبکه اصلی پایاب سد شرفشاه در منطقه سومار با حضور مسئولین کشوری واستانی در بهمن ماه سالجاری افتتاح میشود.

  عمومی
  1398/11/20
در راستای اجرائی نمودن برنامه سازگاری با کم آبی در استان :

نشست اصلاح پروانه بهره برداری چاهها ، در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت ، در راستای عملیاتی نمودن طرح سازگاری با کم آبی، نشست تخصصی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت با مدیران نواحی آبیاری شهرستان های تابعه ، کارشناسان و جمعی از صاحب نظران این حوزه در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید،

  عمومی
  1398/11/17
ادای احترام مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

به مقام شامخ شهداء گرانقدر در ششمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شرکت، در ششمین روز ایام ا... دهه مبارک پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیران و کارکنان این شرکت همگام

  عمومی
  1398/11/17
در چهارمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

دیدار مسئولین شرکت آب منطقه ای با مردم در مسجد محمد رسول الله ، حافظیه کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت ، در چهارمین روز ایام ا... دهه مبارک انقلاب اسلامی ، معاون حفاظت و بهره برداری ، معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی شرکت با حضور در مسجد حضرت محمد رسول الله حافظیه شهرستان کرمانشاه ضمن اقامه نماز جماعت به امامت حجت السلام صابری امام جماعت مسجد یاد شده در جمع نمازگزاران حضور یافتند .

  عمومی
  1398/11/16

اما و اگرهای کشت برنج در کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی به نقل از ایسنا/کرمانشاه مسئول گروه احیا و تعادل بخشی دشت‌های شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه سال زراعی گذشته میزان کشت برنج در استان به دو هزار هکتار رسید، گفت: از این میزان بیش از 400 هکتار آن توسط چاه‌های غیرمجاز آبیاری شده است.

  عمومی
  1398/11/15
معاون استانداری کرمانشاه:

کم کاری دستگاه‌ها در زمینه برنامه سازگاری با کم آبی را نمی‌پذیریم

به گزارش روابط عمومی به نقل از خبرگزاری ایسنا/کرمانشاه معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: کم کاری دستگاه‌ها در زمینه برنامه سازگاری با کم آبی استان را نمی‌پذیریم.

  عمومی
  1398/11/15
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در ماموریت کاری یک روزه در سد شرفشاه سومار

عوامل اجرایی در پروژه ها توجه ویژه ای به مقوله مدیریت بهینه داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شرکت ، درویشی مدیر عامل شرکت ، در ماموریت کار ی خود به سد و شبکه شرفشاه که معاون طرح و توسعه ، مجری طرح و تنی چند از کارشناسان ، ایشان را همراهی میکردند، ضمن بازدید از آخرین وضعیت عملیات اجرائی شبکه سد شرفشاه در سومار ، نشست کاری با عوامل اجرائی در محل کارگاه شبکه سومار برگزار نمود ،در این ماموریت یک روزه که نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند مقرر است شبکه یاد شده در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد ، درویشی در نشست کاری خود با سیستم نظارت ( مشاور طرح ) و عوامل پیمانکار گفت : اهمیت توجه به مقوله مدیریت پروژه و آسیب شناسی ، ضرورت جلوگیری از تحمیل هزینه های هنگفت بر یک پروژه است . درویشی مدیریت پروژه را یک استراتژی بسیار مهم برشمرد و افزود ، بکارگیری دانش روز ، مهارت ها ، ابزار و تکنیک های فنی ، لازمه اجرای فعالیت هاست ، و مدیریت پروژه در اجرای این مهم از دو بازوی قدرتمند برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بهره می‌گیرد.

  عمومی
  1398/11/15
با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست استان :

جلسه هم اندیشی شیوه‌نامه گسترش سواد آبی در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای جلسه هم اندیشی شیوه‌نامه گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور مرادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت، نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان محیط زیست استان و جمعی از مدیران و کارشناسان طرح احیا و تعادل بخشی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/11/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در نشست مسئولین تعاون مرکزی کشور و روستایی استان :

وظیفه ما اجرایی نمودن طرح ملی سازگاری با کم آبی دراستان می باشد

به گزارش روابط عمومی، نشست هم اندیشی تعاون مرکزی کشور و روستائی استان ، با حضور درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، معاونین شرکت، رحیمی، هیئت مدیره تعاونی مرکزی کشور، عنایتی معاون اجرائی سازمان مرکزی، نماینده سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از کارشناسان حوزه های یاد شده در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید.

  عمومی
  1398/11/08

نشست آموزش سایبری با محوریت، تهدیدات و راههای مقابله با آن در شرکت آب منطقه ای

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، نشست بررسی تهدیدات فضای سایبری و راههای مقابله با آن با حضور درویشی مدیر عامل شرکت، معاونین، مدیران و جمعی از کارشناسان حوزه حراست و پدافند غیر عامل در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

  عمومی
  1398/11/07
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در سومین جلسه کارگروه ارتقاء سلامت اداری و حقوق شهروندی :

در حوزه سلامت اداری، صیانت از کارکنان و اخلاق مداری اولین وظیفه مدیران است

به گزارش روابط عمومی شرکت، سومین نشست کارگروه سلامت اداری و حقوق شهروندی با حضور درویشی مدیر عامل شرکت، معاونین، و سرپرست گروه بازرسی شرکت در محل دفتر مدیر عامل برگزار گردید، در ابتداء این جلسه حیدری سرپرست گروه بازرسی شرکت با اشاره به مصوبات نشست قبلی در خصوص تکریم ارباب رجوع و شناسائی گلوگاههای فساد، مواردی را مطرح و مباحثی را به سمع و نظر حاضرین رساند ،

  عمومی
  1398/11/07
با حضور دکتر مدنیان ، مدیر کل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران

تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی ، جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی شرکت با حضور درویشی مدیر عامل ، دکتر مدنیان، مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاونین، و جمعی از کارشناسان حقوقی در محل سالن جلسات برگزار گردید.

  عمومی
  1398/11/03

جلسه طرح ملی داناب و گسترش سواد آبی در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، جلسه طرح داناب ( طرح دانش آموزی نجات آب) با محوریت گسترش سواد آبی با حضور مرادی معاون حفاظت و بهره برداری ، جلیلیان رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی ، کمالی منش، مدیر دفتر حفاظت منابع آب، رستگار رئیس گروه حفاظت آب های زیرزمینی ، جوادی ، مدیر دفتر روابط عمومی در محل دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت برگزار گردید،

  عمومی
  1398/11/02
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه بررسی ارزیابی جشنواره شهید رجایی گفت:

برگزاری جشنواره شهید رجایی موجب تشویق مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای عملکرد بهتر و مطلوب تر است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، جلسه‌ای در خصوص شاخص های جشنواره شهید رجایی سال ۹۷ با حضور درویشی مدیرعامل شرکت، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت درمحل سالن جلسات برگزار گردید ، در ابتدا این نشست درویشی مدیر عامل، ضمن تقدیر از همکاران گفت: جشنواره شهید رجایی یکی از ابزارهای مهم ارزیابی دستگاه‌های دولتی است که برگزاری این جشنواره موجب تشویق مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای عملکرد بهتر و مطلوب‌تر است که شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نیز در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی فعالیت مستمر دارد و این فعالیت ها به صورت کمی و کیفی گزارش و به سازمان های بالادستی و ذیصلاح ارجاع و احاله میگردد،

  عمومی
  1398/11/01

ارسال آب شرب بسته بندی شده ( آب معدنی ) به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، در پی حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به نیاز مردم محروم و سیل زده این استان تعداد سی هزار عدد بطری آب شرب بسته بندی شده(آب معدنی ) به نماینده جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تحویل

  عمومی
  1398/11/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 3,192
  • بازدید دیروز : 12,802
  • کل بازدید : 14,126,668
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 13:12:28
  • شناسه IP شما : 18.191.216.163

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149