|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بهرام درویشی به عنوان رییس کارگروه تخصصی امور سیل ومخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب دراستان کرمانشاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی : مهندس بازوند استاندارکرمانشاه طی حکمی بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را به عنوان "رییس کارگروه تخصصی امور سیل ومخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب"شورای هماهنگی مدیریت بحران دراستان کرمانشاه منصوب نمود.

  عمومی
  1398/01/31

انتصاب سرپرست مدیریت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی حکمی صادره از سوی بهرام درویشی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، مهندس مجتبی کمالی منش به عنوان سرپرست مدیریت حفاظت و بهره برداری تعیین و منصوب گردید.

  عمومی
  1398/01/31
با حضور نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب ایران :

جلسه هماهنگی بهره برداری از قطعه اول طرح گرمسیری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری که با حضور نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب ایران و در راستای هماهنگی برای فراهم سازی مقدمات بهره برداری از سامانه گرمسیری به عمل آمد جلسه مشترکی در بیست و هشتم فروردین ماه با حضور مدیرعامل شرکت, سازمان جهاد کشاورزی و مشاورین مرتبط در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید.

  عمومی
  1398/01/29
استاندار کرمانشاه در جمع مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

از راه اندازی پژوهشگاه آب در استان حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و هیئت همراه با حضور در جمع مدیران ارشد و همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از تلاش های این شرکت در مدیریت سیلاب تقدیر کرد.

  عمومی
  1398/01/27
استاندار کرمانشاه در جمع مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بیان داشت:

آب سرمایه استان کرمانشاه است با مدیریت درست می تواند عامل رونق تولید باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و هیئت همراه با حضور در شرکت آب منطقه ای ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت، آب را سرمایه استان دانست و از آن به عنوان عاملی برای رونق تولید یاد کرد. در این نشست درویشی مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم به مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و هیئت همراه، مراتب تقدیر و تشکر خود از حضور گرم و صمیمی استاندار در جمع همکاران شرکت ابراز داشت و مجاهدت های بی نظیر و همکاری و رهنمودهای بهنگام استاندار در مدیریت سیلاب اخیر را بسیار کارساز دانست. وی با اشاره به آمار و اطلاعات و ضمن معرفی اجمالی شرکت، وجود سازه های هیدرولیکی و سدهای مخزنی در مدیریت سیلاب را بسیار تاثیرگذار خواند و با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های ناتمام و لزوم توجه جدی به شناخت نقاط گره در کنترل روانآب ها، همکاری‌های مهندس بازوند، معاونین و مدیران ارشد وی را بسیار مثبت و ستودنی ذکر کرد. وی با اشاره به اهمیت توسعه سرمایه گذاری از آمادگی شرکت برای ورود به حوزه سرمایه گذاری و رونق اشتغال و تولید مبتنی بر آب خبر داد.

  عمومی
  1398/01/27
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در اولین جلسه تحول اداری سال 1398 :

ما متولیان کار هستیم پس باید با تصمیم گیری درست و انجام به موقع کار نتایج سازنده ای را ارائه نمائیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه اولین جلسه تحول اداری و کمیسیون توسعه مدیریت در سال 1398 با موضوعیت ارزیابی عملکرد سال 1397 و شاخص های مربوطه با حضور مدیر عامل شرکت ، معاونین منابع انسانی و مالی و پشتیبانی ، برنامه ریزی ، طرح و توسعه ، حفاظت و بهره برداری، حراست، مدیریت امور منابع آب شهرستان کرمانشاه و مدیر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان مرتبط برگزار گردید .

  عمومی
  1398/01/27
مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با آیت الله علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت:

در سیلاب اخیر شرکت آب منطقه ای کرمانشاه همگام با مدیریت عالی استان وظایف و نقش خود را بسیار مهندسی شده و تاثیرگذار انجام داده است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در بیت ایشان و با حضور کلیه مدیران وزارت نیرو در استان برگزار شد درویشی مدیرعامل شرکت با اشاره به بارش های اخیر و ظرفیت سدهای مخزنی استان کرمانشاه از عملکرد خوب و تاثیرگذار مجموعه تحت مدیریت خود سخن گفت. درویشی با بیان اینکه در جریان سیلاب اخیر وزارت نیرو همگام با مدیریت عالی استان وظایف و نقش خود را بسیار مهندسی شده و تأثیر گذار به اجرا گذاشته است فعالیتهای انجام شده را بسیار فنی، دقیق و البته کارگشا دانست و خدمات انجام شده را عاملی برای درک حلاوت بارشهای جوی و تاثیر مثبت آن بر سیستمهای آبی ذکر کرد . درویشی اظهار امیدواری کرد با جبران خسارات و رفع کاستی های ناشی از سیلاب، شیرینی نزول این نعمت خداوند در کام مردم باقی بماند. درویشی این حجم بارش در دهه اخیر را کم نظیر ذکر کرد و خاطرنشان ساخت با تمهیدات صورت گرفته بتوان سیلاب را بهتر از گذشته مدیریت کرد.

  عمومی
  1398/01/25

ارسال دومین مرحله کمک های جمع آوری شده توسط شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مناطق سیل زده

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه دومین محموله کمک های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه توسط مسئول امور ایثارگران شرکت به مناطق سیل زده جنوب کشور ارسال گردید.

  عمومی
  1398/01/25

یک دستگاه حفاری غیر مجاز تراکتوری در شهرستان صحنه توقیف شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه یک دستگاه تراکتور حفاری غیرمجاز توسط واحد گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان در حین حفاری غیر قانونی توقیف شد...

  انسداد چاه
  1398/01/25
مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه

همکاری و اقدام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران ستودنی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با ارسال لوح تقدیری از همکاری و اقدام درویشی مدیرعامل شرکت برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا, جانبازان و ایثارگران در ششمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر به عمل آورد.

  عمومی
  1398/01/25
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشستی با حضور رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار داشت:

برون سپاری داده کاوی کیفی منابع آب به دانشگاه ضامن سلامت داده برداری و تحلیلهای مهندسی دقیق است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای با حضور دکتر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه, مدیر عامل, مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب, رئیس گروه تحقیقات کاربردی و جمعی از همکاران دانشگاه صنعتی و دانشگاه رازی برگزار گردید راهکارهای برون سپاری بررسی های کیفی منابع آب به دانشگاه صنعتی به بحث و بررسی گذاشته شد.

  عمومی
  1398/01/24
در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و دکتر مصری نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان شد:

ظرفیت ها و فرصت های سرمایه پذیری در بخش آب فراهم است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و دکتر مصری نماینده مردم شریف استان, درویشی از فراهم بودن ظرفیت‌ها و فرصتهای سرمایه پذیری در بخش آب برای ایجاد اشتغال و رونق تولید به ویژه در بخش آبزی پروری خبر داد.

  عمومی
  1398/01/22
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

مجاهدتهای بیدریغ استاندار کرمانشاه منادی ثبات و توسعه در استان کرمانشاه است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با ارسال نامه ای ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مجاهدتهای بیدریغ استاندار کرمانشاه او را اسوه بی بدیل ثبات و توسعه در منطقه دانست. متن این پیام به شرح زیر است:

  عمومی
  1398/01/21
در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت عنوان شد:

پایبندی به ماموریت‌های سازمانی و خدمت‌رسانی به مردم باید توامان و منطبق بر اصول علمی باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت که با حضور مدیرعامل, معاونین و اعضای کمیته برگزار گردید بر پایبندی بر ماموریت‌های سازمانی و خدمت‌رسانی به مردم تأکید گردید. در این جلسه مدیرعامل با اشاره به اهمیت احصای مشکلات ناشی از سیلاب و برآورد سریع خسارات وارده, رعایت دستورالعمل ها و رسالت سازمانی را اصلی‌ترین اولویت شرکت دانست. در این جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران شرکت با ارائه گزارشهایی از وضعیت بارش, میزان آبگرفتگی, خسارات وارده و عملکرد سدها و مدیریت بهره برداری مخازن را متناسب و کارشناسی شده ذکر کردند.

  عمومی
  1398/01/17

تقدیر و تشکر مدیر عامل و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان گلستان و لرستان، مراتب تقدیر و تشکرخود را از اصحاب رسانه در انعکاس به موقع اخبار درشرایط بحرانی و اطلاع رسانی صحیح اخبار به هم استانی ها عزیز و نیز انعکاس خدمات وفعالیتهای شرکت آب منطقه ای درروزهای بحرانی را ستایش نمود و از این عزیزان تقدیر نمود.

  عمومی
  1398/01/16

بازدید استاندار ، فرماندار،معاون عمرانی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه از سد گاوشان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در این بازدید مهندس درویشی مدیر عامل شرکت اب منطقه ای استان کرمانشاه با ارائه گزارش کاملی از میزان ورودی و خروجی سدگاوشان گفت: الحمدالله وضعیت سد در ثبات کامل است.

  عمومی
  1398/01/16
در راستای همدلی با سیل زدگان استان لرستان:

اولین محموله کمکهای مردمی جمع آوری شده توسط شرکت آب منطقه ای به همراه نماینده این شرکت به لرستان اعزام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در راستای همدلی با سبل زدگان استان لرستان اولین محموله کمکهای مردمی مشتمل بر جیره خشک، لباس گرم، آب معدنی و برخی اقلام اولیه و ضروری به همراه نماینده مدیرعامل شرکت به لرستان اعزام شد.

  عمومی
  1398/01/16

بازدید شبانه مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه از محله ها ، روستاها و پل های در معرض خطر سیل در حاشیه رودخانه های قرسو و رازآور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در اولین ساعات بامداد روز چهارشنبه 14 فروردین ماه مهندس بهرام درویشی با همراهی کارشناسان شرکت آب منطقه ای از محله کرناچی ، روستاهای رحمت آباد، سلطانکوه ، پل رازآوار ، و پل راه آهن بازدید به عمل آوردند...

  عمومی
  1398/01/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی پیام تبریک عید مبعث اظهار داشت:

پیامبر عظیم الشان اسلام منشا و مبدا تمام خصایل متعالی و رسول کرامت است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بهرام درویشی مدیرعامل شرکت با پیام تبریک عید مبعث، پیامبر عظیم الشان اسلام را منشا و مبدا تمام خصایل متعالی و رسول کرامت دانست.

  عمومی
  1398/01/14
تشکیل جلسه ستاد بحران در ساعت1:30 بامداد سه شنبه 13 فروردین در شهرستان صحنه با هدف:

بررسی آخرین وضعیت بارش های ۲۴ ساعت گذشته این شهرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه هم اکنون نشست ستاد فرماندهی سیلاب و بحران در محل امور منابع آب شهرستان صحنه با حضور درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، فرزادی پور فرماندار صحنه، رئیس هلال احمر شهرستان، مدیران و کارشناسان آب منطقه ای و امور منابع آب شهرستان صحنه برگزار و آخرین وضعیت بارش های شرق استان با محوریت شهرستان صحنه بررسی و تحلیل گردید.

  عمومی
  1398/01/13
استاندار کرمانشاه در جمع مدیران و اعضای ستاد بحران شرکت آب منطقه کرمانشاه :

شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مدیریت بحران سیلاب خیلی خیلی خوب درخشید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در روز دوازدهم فروردین ماه با حضور در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از آخرین فعالیت ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد بحران استان سخن گفت. بازوند با اشاره به تلاش بی وقفه همه دستگاههای اجرایی در مدیریت بحران سیلاب حضور فعال و چشمگیر مدیریت و اعضای ستاد بحران شرکت آب منطقه ای تقدیر و بیان داشت آب منطقه ای کرمانشاه در مدیریت بحران سیلاب خیلی خیلی خوب درخشید.

  عمومی
  1398/01/12
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در تبریک روز 12 فروردین اعلام داشت:

روز جمهوری اسلامی باید تجلی وفاق و همدلی برای خدمتی صادقانه تر و عملیاتی تر باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درویشی مدیرعامل شرکت که در معیت مهندس بازوند استاندار فعال و هیئت همراه به منظور سرکشی به مناطق شمالغرب استان و ارزیابی خسارات سیل سفر کرده بود طی مصاحبه ای کوتاه روز جمهوری اسلامی را به همکاران صنعت آب و همه هموطنان ایران اسلامی تبریک گفت.

  عمومی
  1398/01/12

تقدیر و رضایت استاندار کرمانشاه از عملکرد مدیر عامل و ستاد بحران آب‌منطقه ای کرمانشاه در حضور‌معاون‌اول رئیس جمهور

در جریان سفر روز جاری دکتر جهانگیری به استان‌کرمانشاه که‌بمنظور بررسی آخرین‌وضعیت سیلاب ناشی از بارشهای اخیر صورت پذیرفت بازوند استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به ظرفیت مناسب ایجاد شده در حوزه‌مهار آب بر وجود ۱۲سد مخزنی با حجمی‌بالغ بر ۱۳۵۰میلیون متر مکعب از زحمات و وفاق و همدلی کلیه دستگاههای اجرایی در امر مدیریت بحران ناشی از بارندگیهای اخیر به ویژه از تلاش و مدیریت مناسب مدیر عامل آب‌منطقه ای استان کرمانشاه وهمکارانشان در خصوص کنترل فنی و به موقع سدهای استان و نیز تشکیل ستاد تخصصی فرماندهی سیلاب و ستاد بحران در آب منطقه ای تقدیر کرد.

  عمومی
  1398/01/11
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

اقدامات مقابله با سیلاب باید به برنامه پیشگیرانه در حفاظت از حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها تسری یابد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل شرکت در مصاحبه اختصاصی از روند خوب فعالیت های انجام شده برای پیشگیری و مقابله با سیلاب در حوضه های مختلف سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان خبر داد.

  عمومی
  1398/01/11
در پنجمین کمیته ستاد بحران شرکت ابلاغ شد:

بررسی میدانی سریع پهنه‌های سیلابی و مناطق مستعد آبگرفتگی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در پنجمین جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته برگزار گردید بر تعیین و ارزیابی سریع نقاط آسیب در شهرستان‌ها و شهر کرمانشاه تأکید گردید.

  عمومی
  1398/01/11
در بازدید فنی با حضور فرماندار شهرستان صحنه, شهردار و مدیر امور منابع آب صحنه صورت گرفت:

بررسی خطرات احتمالی زمین لغزه در بالادست سراب صحنه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدیدی که با حضور فرماندار شهرستان صحنه , شهردار , مدیر امور منابع آب و رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای و جمعی از مسئولان محلی شهرستان صحنه برگزار گردید فرماندار صحنه با تاکید بر اهمیت سراب دربند به عنوان یک میراث طبیعی خواستار تشریک مساعی فنی _مهندسی برای مقابله با مخاطرات جوی و تمهیدات لازم برای مواجه با زمین لغزش های احتمالی شد. فرزادی پور فرماندار صحنه با اشاره به ساختار زمین‌شناسی سراب صحنه و توده های آهکی ناپایدار, نظرات کارشناسان شرکت آب منطقه ای برای مقابله و ساماندهی سراب را بسیار تاثیرگذار دانست.

  عمومی
  1398/01/10

آخرین وضعیت بارش ها دراستان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طبق آخرین اطلاعات بدست آمده توسط دفتر مطالعات پایه منابع آب این شرکت براساس داده های اندازه گیری شده از 21 ایستگاه مطالعات – هواشناسی در سطح شهرستانهای تابعه استان وضعیت تجمعی بارش از ابتدای سال آبی (98-97 ) تا کنون 660 میلی متر بوده است که نسبت به دوره مشابه در سال آبی گذشته (97-96 ) با 328 میلیمتر 102 % افزایش داشته ونسبت به دوره مشابه بلند مدت نرمال (385 میلیمتر) 71 % افزایش را نشان می دهد.

  عمومی
  1398/01/10
در راستای آماده باش کامل برای سیلاب های آتی:

چهارمین جلسه کمیته مدیریت بحران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه چهارمین جلسه کمیته بحران شرکت با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار گردید. در این جلسه درویشی با اشاره به هماهنگی های انجام شده توسط بخش های مختلف و لزوم آماده باش کامل برای اتخاذ تدابیر درست و به موقع بر لزوم هوشیاری و تدقیق نظر بیش از پیش همکاران در ارائه نظرات فنی تاکید نمود.

  عمومی
  1398/01/10
در بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از قصرشیرین انجام شد:

بررسی عملکرد دریچه های تحتانی, سر ریز و وضعیت مخزن سد تنگ حمام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید مدیر عامل شرکت و هیئت همراه از منطقه قصرشیرین آخرین وضعیت عملکرد دریچه های تحتانی و سرریز و مخزن سد تنگ حمام با حضور کارشناسان فنی بررسی گردید.

  عمومی
  1398/01/09
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در بازدید از شهرستانهای گیلانغرب و سرپلذهاب خبر داد :

نظارت فنی‌کنترل و اوضاع عادی در دایک و سد گیلانغرب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیر عامل شرکت, فرماندار شهرستان گیلانغرب, مدیر امور آب گیلانغرب و جمعی از کارشناسان از سد و دایک گیلانغرب بازدید و نکات فنی و مهندسی برای مواجه با سیلاب هفته آینده بررسی گردید.

  عمومی
  1398/01/09
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 82
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 3,213
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,916,438
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 44.192.75.131

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149