|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
در سلسله نشست های گفتگوی تالاب هشیلان مطرح شد:

ما در مقابل تغییرات اقلیمی ناتوان نیستیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه معاون حفاظت و بهره برداری، معاون برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان شرکت در همایش و نشست تالاب هشیلان که توسط اداره کل حفاظت ومحیط زیست استان کرمانشاه برگزار شد حضور یافتند.

  عمومی
  1397/11/30
توسط همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه صورت گرفت:

تقدیر و تجلیل از تلاشهای مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه طی نامه ای جمع کثیری از همکاران شرکت از زحمات و تلاشهای بهرام درویشی مدیرعامل شرکت، معاونین و ذیحساب شرکت تقدیر بعمل آوردند.رسیدگی به مطالبات مالی همکاران، ایجاد نظم و شفافیت و مدیریت مشارکتی از اصلی ترین دلایل همکاران برای سپاسگزاری از مدیریت ارشد شرکت بود متن این نامه به شرح زیر است:

  عمومی
  1397/11/29
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه درامور منابع آب شهرستان روانسر:

رضایت مردم وخدمات رسانی منطبق بر صیانت از منابع آب باید سرلوحه کار قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : مدیرعامل به همراه جمعی از مدیران وکارشناسان ضمن بازدید از امور منابع آب شهرستان روانسر از نزدیک با همکاران این اداره به بحث وگفتگو نشست.

  عمومی
  1397/11/28
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در نشست با دفتر حقوقی عنوان کرد:

دفتر حقوقی نگاهبان سیستم و حافظ اموال و داراییهای شرکت است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت، مدیر و کارشناسان دفتر حقوقی برگزار گردید بر صیانت از حق و حقوق دولت و حفظ اموال و داراییهای شرکت و مستندسازی آنها تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/25

مقاله علمی-پژوهشی همکار شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در معتبرترین مجله علوم خاک و محیط زیست چاپ شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مقاله علمی کمال طاهری و همکاران در مجله معتبر

  عمومی
  1397/11/24
در دومین جلسه مشترک با شیلات استان کرمانشاه:

بر ارایه رویکردهای عملیاتی و برنامه های اشتغالزای آبزی پروری مشترک تاکید گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت، معاونین حفاظت و بهره برداری و برنامه ریزی و جمعی از مدیران و کارشنان این دو معاونت با مدیرکل شیلات، معاون و مدیران آن برگزار گردید تفاهمات مشترک کاری وارد فاز برنامه ای شد تا بتوان با عملیاتی نمودن آن به ایجاد اشتغال مبتنی بر آبزی پروری یاری رساند.

  عمومی
  1397/11/25
در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت تاکید گردید:

باید با بدنه مدیریتی پویا، حق مشارکت در فعالیتهای تخصصی به همه همکاران داده شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت، معاونین شرکت و جمعی از مدیران و روسای گروههای مختلف برگزار گردید بر اجازه رشد نمو سازمانی برای همه همکاران تاکید و مشارکت فعالانه حق همه همکاران دانسته شد.

  عمومی
  1397/11/27
در جلسه عمومی با معاون و همکاران معاونت منابع انسانی، مالی وپشتیبانی شرکت عنوان شد:

معاونت منابع انسانی، مالی وپشتیبانی باید بتواند زیرساختهای برنامه ریزی و چشم انداز متعالی شرکت را فراهم سازد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، ومعاون منابع انسانی، مالی وپشتیبانی شرکت، ذیحساب، مدیران، روسای گروه و همکاران این معاونت در سالن جلسات برگزار گردید بر لزوم تعالی سازمانی و برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی منابع انسانی و مالی تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/23
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن :

دوستان حضور پر شکوه امروز مردم در راهپیمایی چهلمین‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حاوی ‌پیام ‌بسیار مهمی بود

حضور‌ پر رنگ‌مردم کاملا قابل پیش بینی بود. امروز آحاد مردم از بینش و شعور سیاسی بسیار بالایی برخوردارند. امروز شاهد بودیم علیرغم نگرانی‌ بخش اعظمی از‌جامعه بخاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره اصل نظام را بر خواستگاه خود ترجیح داده و با بصیرت تمام پیامی تاثیر گذار به دنیا و برخی از‌مسولین کم‌توجه صادر کردند. امروز‌مردم‌با این‌حضور اصل نظام را دوباره تثبیت کردند و به دنیا اعلام‌کردند عاشق امام ره. پایبند به خون شهداء و مدافع حریم‌ولایتتد.

  عمومی
  1397/11/23

آیین نامه داخلی مصاحبه و شرکت در کنفرانس ها به زودی ابلاغ می گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه : مجتبی کمالی منش مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درست ازهمه توان ها وفعالیت های شرکت وتاکید مدیرعامل شرکت برای تسری انضباط داخلی به همه بخشهای سازمان از ابلاغ آیین نامه داخلی مصاحبه خبر داد.

  عمومی
  1397/11/21
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران عنوان کرد:

ارج نهادن به ایثارگران ، تکریم ارزشهای انقلاب است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: مدیرعامل شرکت و مشاور امور ایثارگران از خانواده های ایثارگران و جانبازان شرکت بازدید نمودند.

  عمومی
  1397/11/18
مدیرعامل و جمعی از کارشناسان طرح و توسعه از شهرستانهای گرمسیری مطرح شد :

طرحهای توسعه منابع آب در شهرستانهای گرمسیری فرصتهای بی نظیری برای توسعه پایدارند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به همراه معاون طرح و توسعه و جمعی از مدیران وکارشناسان ضمن بازدید از امور منابع آب شهرستان های اسلام آباد، سرپل ذهاب و قصرشیرین، در شورای اداری استان در شهرستان مرزی خسروی حضور یافت.

  عمومی
  1397/11/18
در آیین تودیع ومعارفه معاون طرح وتوسعه عنوان شد :

اصالت، شفافیت در عمل و تعهد به کار است که مسیر توسعه را هموار می سازد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در آیین تودیع ومعارفه معاون طرح وتوسعه که با حضور مدیرعامل، معاون طرح وتوسعه، مدیران و جمعی از کارشناسان طرح و توسعه برگزار گردید از خدمات مهندس محسن کیوان نیا معاون طرح و توسعه تقدیر و مهندس محسن رضوی به عنوان سرپرست معاونت طرح و توسعه معرفی گردید.دراین مراسم همکاران طرح وتوسعه، مجریان طرحها وکارشناسان بخشهای مختلف این معاونت با بیانات خود و تبریک به مهندسی رضوی از زحمات مهندس کیوان نیا تقدیر به عمل آوردند.

  عمومی
  1397/11/17
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :

محسن رضوی سرپرست معاونت طرح و توسعه شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه محسن رضوی سرپرست معاونت طرح وتوسعه شد. تجارب علمی و فنی موثر در کسوت مجری طرحهای بزرگ در حوزه آب پنج استان غرب کشور، اشراف برکار، شفافیت در عمل، پیگیری ومجاهدت مجدانه و نظم و انضباط عملیاتی از نکات بارز شخصیت کارشناسی محسن رضوی است. وی تجارب موفقی در کسوت کارشناس طرحهای مطالعاتی توسعه منابع آب، طرحهای آبرسانی دراستانهای لرستان، همدان، وکردستان وحوزه ستادی آب منطقه ای غرب را در کارنامه خود دارد. طرح ملی سیروان بزرگ، سدهای مخزنی متعدد در استانهای غربی کشور، شبکه های آبیاری و زهکشی و مدیریت در بخشهای مختلف حوزه ستادی شرکت از دیگر فعالیتهای نامبرده است. سرپرستی امور مهندسی، مدیر دفتر فنی، مدیر دفتر طرحهای رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای غرب و مدیر دفتر مشارکتهای مردمی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، وی را به عنوان یکی از زبده ترین کارشناسان و مدیران کارآزموده و فنی در سطح منطقه معرفی کرده است.

  عمومی
  1397/11/17

سد مخزنی شرفشاه به زودی آبگیری خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، مدیرعامل شرکت، معاون طرح و توسعه، مجری طرح سد شرفشاه و جمعی از کارشناسان شرکت از سد مخزنی شرفشاه بازدید نمودند.

  طرحها وپروژه ها
  1397/11/16
در چهارمین روز نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد:

رونمایی از کارت سفیر آب دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در چهارمین روز نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مدیر روابط عمومی، مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت، رئیس گروه تحقیقات کاربردی، معلمان مدرسه نمونه مهرآذین و کارشناسان منابع آب در محل دایمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار گردید کارت سفیر آب دانش آموزی رونمایی گردید.

  نمایشگاه
  1397/11/16
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:

گرامیداشت دهه فجر، یادآور روزهای حماسه ساز انقلاب است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه:.

  عمومی
  1397/11/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در آیین گشایش نمایشگاه استانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عنوان کرد:

دستاوردهای انقلاب در صنعت آب استان کرمانشاه چشمگیر و بالنده است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان در آیین گشایش غرفه شرکت در نمایشگاه استانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور یافت. درویشی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب در همه ارکان، خودباوری و خودکفایی در تحصیل دانش فنی و ارتقای سطح مهندسی برای ایجاد زیرساختهای حیاتی را بارزترین وجوه انقلاب دانست و آن را از برکات الهی قلمداد کرد که باید همه مردم ایران در صیانت از دستاوردهای آن سهیم باشند.

  نمایشگاه
  1397/11/14
در جلسه ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق بیت المال عنوان شد:

پاسخگویی به درخواستها و رسیدگی به شکایات مراجعین باید با جدیت تمام انجام شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل و اعضای کارگروه ارتقای سلامت اداری وصیانت از حقوق بیت المال برگزار شد بر لزوم رسیدگی سریع به در خواستها وشکایات احتمالی تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/14
در جلسه نشست عمومی دوم برای پاسخگویی به پرسش های همکاران مطرح شد:

برنامه ریزی شرکت باید متناسب با مأموریتهای ابلاغی و در راستای تعالی سازمانی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه دراین نشست که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران میانی وهمکاران بحث های مختلف درسالن آمفی تئاتر شرکت برگزار گردید به لزوم برنامه ریزی های دقیق و متناسب با مأموریتهای ابلاغی و تعالی سازمانی تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/14
در راستای پیاده سازی نظام آراستگی در شرکت

کارگاه آموزشی و تخصصی نظام آراستگی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در راستای پیاده سازی نظام آراستگی در شرکت کارگاه آموزشی و تخصصی نظام آراستگی برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/13

سد جامیشان سرریز کرد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از سرریز سد "جامیشان" خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از یک میلیارد مترمکعب آب پشت سدهای کرمانشاه ذخیره شده است.

  عمومی
  1397/11/11
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه عنوان کرد:

استفاده جدی از مدل علمی، کار علمی، روش علمی و نظارت علمی اصلی ترین روش برای رسیدن به توسعه است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در این نشست که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران ارشد این سازمان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و جمعی از مدیران و روسای گروههای مختلف برگزار گردید بر استفاده جدی از مدل علمی، کار علمی، روش علمی و نظارت علمی به عنوان اصلی ترین روش برای رسیدن به توسعه استان تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/10
در ملاقات مردمی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه عنوان شد:

رسیدگی به درخواستها و مشکلات بهره برداران و ذی نفعان باید تا حصول به نتیجه پیگیری گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در ملاقات مردمی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بر رسیدگی به درخواستها و مشکلات بهره برداران و ذی نفعان باید تا حصول به نتیجه تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/08
در هفتمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت عنوان شد :

رفتار و دیدگاه فردی باید به دیدگاه سازمانی و کار تیمی تبدیل گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه :در هفتمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت که با حضور مدیرعامل، معاونین شرکت، مدیرحراست، مدیر دفترحقوقی و مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان مرتبط برگزارگردید بر تغییر رفتار و نگرش متکی به فرد به نگاه سازمانی تاکید گردید.

  عمومی
  1397/11/09
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مصاحبه ای با روابط عمومی شرکت؛

بارش نزولات جوی سالجاری خوب اما کماکان آبخوانها با کسری حجم مخزن مواجه اند و نیازمند رعایت الگوهای بهره برداری بهینه اند

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مصاحبه ای با روابط عمومی شرکت به تشریح سامانه بارشی و وضعیت نزولات جوی در استان پرداخت. سید مهران وحدتی با اشاره به توده های بارشی خوب امسال، میزان بارش را رضایت بخش دانست اما همچنان بر حفاظت از منابع آب و رعایت الگوهای مصرف تاکید داشت. وحدتی با اشاره به اینکه علیرغم بارشهای خوب سالجاری، هنوز کسری مخازن آب زیرزمینی جبران محسوسی نیافته است بر لزوم پایش مستمر به منظور بهره برداری متناسب در آبخوانهای استان تاکید کرد.

  دفتر مطالعه پایه منابع آب
  1397/11/08
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه مشترک با مهندسین مشاور آبدان فراز مطرح کرد:

اختلافات و موانع تصویب مطالعات و مسایل بلاتکلیف بین کارفرما و مهندسین مشاور طرف قرارداد باید با جدیت حل و فصل گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، مهندسین مشاور آبدان فراز و اعضای کمیته فنی، مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و مدیران و مجریان طرحهای مرتبط برگزار گردید بر لزوم حل اختلافات و رفع موانع تصویب مطالعات و تعیین تکلیف مسایل مانده و بلاتکلیف طرفین تاکید گردید.

  طرحها وپروژه ها
  1397/11/08
در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، مهندسین مشاور مهاب قدس و اعضای کمیته فنی:

مطالعات فاز دوم شبکه اصلی پایاب سد هواسان و مطالعات فاز اول سامانه انتقال آب به دشت سرقلعه تصویب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، مهندسین مشاور مهاب قدس و اعضای کمیته فنی، مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و مدیران پروژه مهندسین مهاب قدس برگزار گردید مطالعات فاز دوم شبکه اصلی پایاب سد هواسان به تصویب رسید.

  طرحها وپروژه ها
  1397/11/08
با حضور اعضای استانی و در جلسه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی شرکت مطرح گردید:

هماهنگی های بین سازمانی برای مواجه با مخاطرات جوی و حوادث حدی اجتناب ناپذیر است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور اعضای استانی ( دستگاههای مرتبط با آب و برق و زیرساختهای شهری) کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی در سالن جلسات برگزار گردید ضمن تاکید بر همکاری همه سازمانها و دستگاههای استان، هماهنگی های بین سازمانی برای مواجه با مخاطرات جوی و حوادث حدی اجتناب ناپذیر دانسته شد و بر لزوم مساعی هرچه بیشتر همه اعضا تاکید گردید.

  مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
  1397/11/08
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 2,469
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,915,694
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 13:16:48
  • شناسه IP شما : 3.235.251.99

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149