|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه

درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین گفت: تکریم و رضایت ارباب رجوع ، امروزه جزء مباحث پایه ای هر سازمان است و ارباب رجوع، عضوی از سازمان تلقی می شــود، که رضایت او توســعه ، پایداری و خوش نامی ســازمان را بدنبال دارد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، جلسه فرآیند پاسخگوئی به مراجعین ، مشترکین و متقاضیان با حضور درویشی مدیر عامل شرکت، معاونین ، مدیران امور منابع آب شهرستان های تابعه ، وکارشناسان شرکت در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید .

در ابتداء شیخی فر،  مدیر توسعه مدیریت شرکت با اشاره به نشست های قبلی با مدیران شرکت در زمینه مباحث پاسخگوئی ودولت الکترونیک گفت ، در راستای توسعه دولت الکترونیک، اصلاح فرآیندها بصورت جدی در دستور کار میباشد و یکی از شاخص های ارزیابی شرکت ها نیز همین موضوع است ،  شیخی فر همجنین افزود بر اساس دستورالعمل ها  99  خدمت  میبایست بصورت غیر حضوری صورت پذیرد و این کار نیازمند ایجاد زیر ساخت هایی لازم دارد و تلاش مضاعف همکاران را میطلبد ، وی ادامه داد  سیستم پاسخگوئی و انجام فرآیندهای مربوطه که به ارباب رجوع مرتبط است در سامانه ساماب زیر ساخت های قابل قبولی دارد که بعنوان نمونه میتوان به اسکن 900 هزار برگ اسناد و اوراق آن اشاره داشت ، شیخی فر در پایان مباحث خود خواستار اجرای هر چه بهتر فرآیند ساماب و استفاده حداکثری از این سامانه شد  و از همه عوامل دست اندرکار در اجرای این برنامه خواست تا با جدیت بیشتری از این سامانه بکارگیری شود، در ادامه جلسه ، درویشی مدیر عامل شرکت ضمن تاکید بر توجه جدی همه مدیران به سامانه ساماب از همه معاونین ، مدیران و کارشناسان خواست تا نسبت به رصد هفتگی برنامه و سایر سامانه های دولت الکترونیک اقدام و با برگزاری نشست های تخصصی ضمن گفتمان و بیان نقطه نظرات نسبت به رفع موانع  موجود اقدام نمایند ، درویشی همچنین افزود ، ضروری است نسبت به رفع اشکالات و پاسخگوئی به مردم اقدام نمائیم، لیکن در این پاسخگوئی بر اساس قانون عمل شود ، درویشی با اشاره به اینکه شاخص کار ما در چارچوب قانون تعریف شده است ادامه داد باید بر اساس همان چارچوب قانونی رفتار نمائیم و پاسخگوئی باید در حداقل زمان و با صراحت همراه باشد نه با اما و اگرها و تردید ، مدیر عامل شرکت با بیان اینکه ارزش هــای اخلاقــی در رضایت منــدی مراجعه کنندگان اســت افزود رفتار مناسب در برخورد با دیگران، دانش شغلی، روحیه خلاق، صبور و منصف بودن، ســرعت عمل و دقت لازم در انجام امور محوله، اطلاع رسانی لازم در زمینه فعالیت های ســازمان به ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و داشتن روحیه انتقادپذیری؛ از جمله ارزش های اخلاقی مؤثر در این امر است ، ایشان همچنین در خصوص سامانه پنجره واحد و راه اندازی آن گفت این برنامه در واقع مرکز خدمات سرمایه گذاری است و فرآیند استعلام از دستگاه های اجرائی را پیگیری مینماید ، درویشی با اشاره به اینکه این سامانه شهریور ماه امسال راه اندازی گردیده است به فرجه زمانی پاسخگوئی به استعلامات  نیز اشاره داشت و افزود باید سعی نمائیم در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشیم ، ایشان همچنین به مباحث انتخاباتی نیز اشاره و با تاکید بر عدم بیطرفی در این زمینه به همه مدیران خود گفت ، ما مدیران اجرائی هستیم و سیاست کار ما نیست، باید کاملا در این موضوع نقش بیطرفی داشته باشیم ، وظیفه ما در این حوزه تشویق و ترغیب برای حضور گسترده مردم در امر انتخابات میباشد ، هر چند که این امر یک وظیفه شرعی و قانونی است . درویشی در پایان گفت اقدامات خوبی صورت پذیرفته و یا در حال انجام است لیکن در انتقال و اعلام این عملکرد ضعیف عمل شده است و لازم است بیش از گذشته نسبت به انتقال و ارسال گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده اقدام نمائیم .    

 

کد خبر: 2224
  تاریخ خبر : 1398/10/05
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/10/05
 مدیر سایت
 789
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 63
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 8,406
  • بازدید دیروز : 6,394
  • کل بازدید : 14,119,080
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 13:12:28
  • شناسه IP شما : 18.116.40.177

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149