|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اولین نشست تحول اداری با حضور مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران درسال 1398

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نشست تحول اداری وکمیسیون توسعه مدیریت با موضوعیت ارزیابی عملکرد سال 1397 و شاخص های مربوطه با حضور مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیر عامل شرکت؛ معاونین منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی ، برنامه ریزی، طرح و توسعه ، حفاظت و بهره برداری، مدیران دفاتر حراست، حقوقی، مدیر مطالعات پایه منابع آب و جمعی از کارشناسان مرتبط برگزار گردید ،

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید  شروع و در ابتداء درویشی ، مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه به همه حاضرین در جلسه نسبت به ارائه گزارش سیل اخیر در استان کرمانشاه پرداخت و در این ارتباط و در تکمیل این گزارش گفت در این بحران تجربیات ارزشمندی کسب گردید و نقش موثر سدها در کنترل سیلاب مشخص گردید، درویشی ادامه داد در این بحران نباید نقش موثر و به هنگام مدیریت ارشد استان مهندس بازوند را فراموش کنیم چرا که ایشان با حضور و تشکیل جلسات و کار میدانی ضمن ایجاد انگیزه به مدیران استان همه دستگاهها را فعال و همه مساعی خود را بکار بستند ، درویشی  مدیر عامل شرکت به مسائل روحی و روانی سیلاب اخیر در فضای مجازی و رسانه ای استان نیز اشاره داشت و اضافه نمود عملیات قبل ، در حین و بعد از سیلاب کاملا مستند شد تا ضمن استفاده نسل های بعدی از تجربیات آن سند افتخاری باشد برای استان ، درویشی ، پس از این به اهمیت تحول اداری در شرکت پرداخت و از حوزه برنامه ریزی شرکت به جهت پیگیری و انجام هماهنگی در توسعه فرهنگ سازمانی و توسعه کیفیت مدیریت و اصلاح ساختار نظام اداری تقدیر نمود ، ایشان تسهیل در روند نظام اداری برای ذینفعان و ارباب رجوعان را مهم دانست و گفت باید به سمت چابک سازی و کاهش تصدی گری دولت وفق دستورالعمل های اجرایی باشیم درویشی مدیر عامل شرکت اضافه نمود باید بخش خصوصی و بخش سرمایه گذار را وارد این عرصه نمائیم ، ایشان به استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و پیگیری به هنگام شدن بر اساس شرایط نیز اشاره داشت و اضافه نمود باید با سرعت بخشیدن به کیفی سازی نظام اداری و خدمت رسانی به ارباب رجوعان بدنبال اعتماد سازی و شفاف سازی در سیستم باشیم ،درویشی به مدیریت سرمایه انسانی و چالش های آن و وضعیت فعلی و رفع موانع و مشکلات با انجام مهندسی سازی و کیفی سازی نیروی انسانی و ارتقاء این بخش اشاره و توضیحاتی را ارائه نمود ، ایشان با اشاره به ایجاد ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به موضوع شفاف سازی اشاره و آن را بسیار با اهمیت دانست و در بیان اقدامات انجام شده در راستای نظام پاسخگوئی همگام با شفاف سازی کار در سیستم مطالبی را ارائه داشت.

در ادامه جلسه مومنه معاون برنامه ریزی شرکت ضمن ارائه توضیحات برخی از اقدامات موثر انجام شده در فرایند کیفی سازی ساختار اداری ،  توسعه مدیریت سازمانی ، حوزه IT  به تشریح برخی از مشکلات پرداخت .

پس از ایشان شیخی فر مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت نسبت به ارائه گزارشی کامل از شاخص های عملکرد در سال 97 و اقدامات انجام شده از سوی شرکت پرداخت .

در ادامه جلسه مهدوی فر ، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تشکر و تبریک اعیاد شعبانیه به همه حاضرین در جلسه عنوان داشت نیاز است فضای کاری و اقدامات خوبی را که انجام داده اید مستند سازی نمائید چرا که بسیاری از چالش ها بدلیل عدم مستند سازی است و مطمئن هستم این مستند سازی منتج به مدیریت دانش میشود ، مهدوی فر حسابداری در انجام کار را ضروری دانست و اشاره داشت برای خود حسابداری عملکردی ایجاد نمائید و با این رصد اقدامات انجام شده به شناسائی نقاط ضعف و قدرت خود بپردازید این حسابرسی داخلی قطعا منجر به پیشرفت در کار خواهد شد و گام های کوچک ما تبدیل به گام های بزرگ و موثر خواهد شد، مهدوی فر در ادامه اضافه نمود تفکر سیستمی در شرکت غالب گردد و سیستم پاسخگویی در شرکت نهادینه شود و این امر باید از اجزاء اصلی و لاینفک سیستم باشد وی گفت کارشناسان باید جوابگوی امور محوله باشند و نظارت همزمان نیز اتفاق بیافتد و در نهایت ارائه گزارش اقدامات انجام شده منعکس شود و مدیریت ارشد سازمان آن را رصد نماید ، مهدوی فر اشاره به هنگام بودن و دقیق بودن گزارشات را عاملی برای آگاهی بخشی و اتخاذ تصمیمات درست در سیستم دانست  و آن را بسیار مهم قلمداد نمود ، ایشان از مدیرعامل شرکت درخواست نمود با تشویق همکاران با تعهد و مسئولیت پذیر در سازمان ضمن ایجاد انگیزه روحیه کار و تلاش در انجام امور محوله را  در سایرین ایجاد نماید

در پایان این نشست درویشی مدیر عامل شرکت ضمن تشکر مجدد از همه حاضرین مدیریت مشارمتی را رکن اصلی کار برشمرد و مجددا به پاسخگوئی به هنگام و شفاف سازی کار در مرحله اجراء و پس از آن را هر چه بیشتر مورد توجه قرار داد  ایشان خدمت رسانی به ذینفعان را در چارچوب قانون جزء وظائف اصلی سازمان برشمرد و اضافه نمود من در انجام وظائف سازمانی و امور محوله مربوط به خود و همکارانم باهیچکس تعارف نداشته و نخواهم داشت و قطعا افراد ناکارآمد و بی تفاوت در سازمان ما جایی ندارند .  

کد خبر: 2011
  تاریخ خبر : 1398/02/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/02/04
 مدیر سایت
 814
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 39
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 5,412
  • بازدید دیروز : 5,656
  • کل بازدید : 14,103,179
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 13:27:58
  • شناسه IP شما : 18.188.40.207

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149