|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

استاندار کرمانشاه در جمع مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بیان داشت:

آب سرمایه استان کرمانشاه است با مدیریت درست می تواند عامل رونق تولید باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و هیئت همراه با حضور در شرکت آب منطقه ای ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت، آب را سرمایه استان دانست و از آن به عنوان عاملی برای رونق تولید یاد کرد. در این نشست درویشی مدیرعامل شرکت ضمن خیرمقدم به مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و هیئت همراه، مراتب تقدیر و تشکر خود از حضور گرم و صمیمی استاندار در جمع همکاران شرکت ابراز داشت و مجاهدت های بی نظیر و همکاری و رهنمودهای بهنگام استاندار در مدیریت سیلاب اخیر را بسیار کارساز دانست. وی با اشاره به آمار و اطلاعات و ضمن معرفی اجمالی شرکت، وجود سازه های هیدرولیکی و سدهای مخزنی در مدیریت سیلاب را بسیار تاثیرگذار خواند و با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های ناتمام و لزوم توجه جدی به شناخت نقاط گره در کنترل روانآب ها، همکاری‌های مهندس بازوند، معاونین و مدیران ارشد وی را بسیار مثبت و ستودنی ذکر کرد. وی با اشاره به اهمیت توسعه سرمایه گذاری از آمادگی شرکت برای ورود به حوزه سرمایه گذاری و رونق اشتغال و تولید مبتنی بر آب خبر داد.

در ادامه جلسه قبادی معاون مالی و پشتیبانی با اشاره به شفافیت مالی، چابک سازی شرکت بعد از تفکیک شرکت‌های آب منطقه ای غرب کشور را یکی از وظایفی دانست که توسط بخش مالی به خوبی و بدون حتی یک بند مغایرت حسابرسی انجام شده است. رضوی معاون طرح و توسعه نیز با اشاره به توان فنی شرکت و ورود به فعالیت‌های اجرایی تاثیرگذار، سرعت، دقت و توان فنی کارشناسان آب منطقه ای کرمانشاه را بسیار قوی عنوان نمود و با ذکر پروژه های عظیمی که در سال‌های اخیر به انجام رسیده است بر این مطلب صحه گذاشت. علی مرادی معاون بهره برداری نیز با ارقام و اعداد و اشاره به  حدود 11765 هزار چاه مجاز در استان، فشار بر منابع آبخوانها را بسیار جدی دانست و از طرح سازگاری با کم آبی به عنوان طرحی که بتواند همه را مجاب به استفاده بهینه از منابع آب نماید سخن گفت. مرادی بر لزوم تأمین اعتبارات برای طرح احیا و تعادل بخشی آبخوانها و انسداد چاره‌ای غیرمجاز تأکید و ادامه فعالیت های حفاظت منابع آب را منوط به همکاری‌ همه بهره‌برداران و ذینفعان از آب زیرزمینی دانست.

در ادامه وحید مومنه معاون برنامه ریزی نیز با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه استان از آمادگی شرکت برای حضور سرمایه‌گذاران در طرح‌های توسعه منابع آب، طرح‌های در گردشگری در سدها و آبزی‌پروری در اراضی پایاب سدها خبر داد. وحدتی مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب نیز با اشاره ای گذرا به وضعیت بارشی اخیر، اثر آن در تغذیه آبخوانها را بسیار کم ذکر کرد و با اشاره بر کسری مخازن آب زیرزمینی، ادامه روند حفاظت از منابع آب را اجتناب ناپذیر دانست. در ادامه مرتضی حسن آبادی نیز به نمایندگی از مدیران شهرستانهای تابعه با اشاره به هزینه های جاری شرکت خواستار همکاری بیشتر برای وصول مطالبات مالی شد.  طاهری رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت نیز ضمن اشاره به توان فنی شرکت برای بحث کارست و حفاری چاههای کارستی و سازندی، منابع کارست و اهمیت پژوهشهای کاربردی برای شناخت بیشتر منابع حیاتی آب را بسیار ضروری و زیرساختی قلمداد نمود.

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با اظهار خوشحالی برای حضور در جمع همکاران شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به مدیریت و همکاران شرکت خدا قوت گفت و زحمات آنان در سال گذشته و به ویژه در ایام سیلاب را بسیار خوب ارزیابی کرد. وی با اشاره به نقش بسیار برجسته شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در مدیریت سیلاب های اخیر از همه پرسنل و به ویژه آقای درویشی به عنوان مدیرعامل قدردانی نمود. بازوند، درویشی مدیرعامل شرکت را عامل جهش در فعالیت‌ها و پویایی بخش آب استان دانست و خاطرنشان ساخت این تلاشها در توسعه استان نقش آفرین خواهد بود. وی  با بیان اینکه مجموعه مدیران شرکت آب منطقه ای در ادوار مختلف از جمله مدیران ارزشمند استان و کشور بوده اند از زحمات همه آنان تشکر نمود. استاندار کرمانشاه بیان داشت اگرچه مجموعه مدیران استان با تمام توان در مدیریت پیش از بحران پای کار بودند، اما این مردم هوشمند، ولایتمدار و باذکاوت استان بود که با مشارکت مطلوب خود، خطر سیل در استان را مدیریت و برطرف نمودند. مهندس بازوند مشارکت مردم در مدیریت سیلاب را بسیار عالی خواند و اظهار داشت در بحث سیلاب نقاط ضعف و نقاط قوت بسیاری وجود داشت که باید با تدبیر آنها را مدیریت کرد. وی با اشاره به تبدیل رودخانه ها به خیابان، ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و احداث خانه و سکونتگاه ها در حریم رودخانه، تجاوز به حریم رودخانه ها را نقاط آسیبی دانست که ناشی از عدم رعایت حفظ حریم و بستر رودخانه ها در بوده است و قصور بعدی را متوجه ماندگاری این سکونتگاه ها دانست و از آن به عنوان یک تهدید جدی و خسارت مالی سنگین یاد کرد. بازوند با اشاره به مدیریت و مهندسی رودخانه ها و سواحل در دنیا، رودخانه ها را فرصتی برای توسعه و تفریح و گردشگری دانست و تغییرکاربریهای غیر اصولی و استفاده از رودخانه برای حل مشکل زباله،  فاضلاب و امثال آن را عواملی دانست که به جای ایجاد فرصت، توسعه را تبدیل به تهدید کرده اند. بازوند اظهار امیدواری کرد با تأمین اعتبارات مناسب و با کمک بخش خصوصی و مدیریت بهینه پروژه های سدسازی در استان بتوان سیلابهای آتی را بهتر از همیشه مدیریت کرد.  وی تدوین و شروع طرح جامع سیلاب در استان را کاری زیربنایی و الزامی دانست و خاطرنشان ساخت باید برای مقابله با سیلاب برنامه‌های جدی در مواقع اضطرار فراهم شود و اقدامات مانند مناسب صورت گیرد. بازوند ساخت سدها در کشور و در استان را پاسخی جدی به منتقدین سدسازی عنوان کرد و از اقدامات خوب و فنی آب منطقه ای کرمانشاه در تنظیم آب خروجی سدها تقدیر نمود.

کد خبر: 2001
  تاریخ خبر : 1398/01/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/01/27
 مدیر سایت
 823
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 5,774
  • بازدید دیروز : 12,802
  • کل بازدید : 14,129,250
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 13:12:28
  • شناسه IP شما : 3.145.178.240

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149