|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل در آیین تودیع و معارفه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت تاکید کرد:

استفاده از همه ظرفیتهای منابع انسانی با رویکرد هم افزایی و حرکت رو به جلو، ضامن آینده روشن و متعالی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در جلسه ای که حضور با مدیرعامل، معاونین شرکت، مدیران ارشد و جمعی از همکاران شرکت برگزار شد از زحمات چندساله مهندس محمودرضا شهلایی در کسوت معاون حفاظت و بهره برداری شرکت تقدیر و طی احکامی علی مرادی به عنوان معاون حفاظت و بهره برداری و محمودرضا شهلایی به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد.

در این نشست درویشی مدیرعامل شرکت با اشاره به جایگاه مهندس شهلایی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت و اینکه وی فردی با ارزش های اخلاقی شناخته شده است انتخاب معاونت حفاظت و بهره برداری را صرفاً در راستای تغییرات سیستمی و به منظور استفاده بهینه از همه نیروها و منابع انسانی شرکت دانست. درویشی با اشاره به شخصیت ولایی و اعتقادی شهلایی از وی به عنوان فردی ممتاز و شناخته‌شده یاد کرد و آمدن مهندس علی مرادی و مسئولیت جدید مهندس شهلایی را فارغ از هرگونه تحلیل و پیش داوری دانست.  

درویشی مهندس شهلایی را از سرمایه های بزرگ شرکت دانست که از منظر اخلاقی و معنوی به عنوان پایگاهی قوی و نیرویی توانمند مطرح اند و لازم است کل سیستم از درجات عالی ایشان منتفع شود  مسئولیت جدید ایشان را سنگین‌تر از مسئولیت حفاظت و بهره برداری دانست و برای وی آرزوی توفیق کرد. درویشی با اشاره به تغییر رویکرد سیستم از رویکرد توسعه‌ای به بهره‌برداری، لزوم تغییر برای ایجاد نشاط را امری اجتناب ناپذیر دانست. مدیرعامل شرکت با تاکید بر حفظ سرمایه های انسانی وجود کارشناسان زبده ای همچون معاون حفاظت و بهره برداری در جایگاه بالاتر را نشانه ارزش‌گذاری به نیروی با اخلاق و متقی و البته متخصص دانست. درویشی با اشاره به عملکرد و توانمندی مهندس علی مرادی به سوابق درخشان وی در مقام کارشناسی و مسئولیت در شهرستان های مختلف تا مدیریت در حوزه حفاظت و بهره برداری اشاره و انتخاب ایشان را امری طبیعی دانست که می‌تواند با تغییر رویکرد سیستم را به سمت کیفی تر شدن هدایت کند. درویشی با اشاره به توان و اشرافی که علی مرادی در حوزه فعالیت خود دارد و الزام وی به اولویت دادن به اسناد و وظایف بالادستی تاکید  و اجرای مناسب و تدوین برنامه منابع و مصارف آب در سدها و شبکه ها، کاهش هزینه‌ها، موضوع طرح احیا و تعادل بخشی را جزو برنامه‌هایی دانست که باید با جدیت بیشتری در حوزه بهره برداری دنبال شود. وی با اشاره به مشکلات و مسائلی که در بخش احیا و تعادل بخشی وجود دارد برنامه سازگاری با کم آبی را جزو برنامه‌های حیاتی ذکر کرد.

درویشی با اشاره به حوزه حریم و بستر و دفاع از حریم و رژیم حقوقی شرکت در بخش حفاظت و بهره‌برداری و حفاظت کیفی، داشتن برنامه‌های مدون و تخصصی را جزو ضروریات مهمی دانست که باید روزآمد تر شود. ایشان کار برای رضای خداوند و استفاده از همه توان ها و پتانسیلهای شرکت برای هم افزایی و رویکرد رو به جلو را ضامن آینده روشن و متعالی برای شرکت دانست.

در ادامه معاونین شرکت، همکاران حوزه های حفاظت و بهره برداری و سایر بخش‌ها با بیان برخی از موارد از زحمات مهندس شهلایی تقدیر و برای مهندس مرادی آرزوی توفیق کردند. در ادامه مهندس شهلایی با اشاره به تعدد کار در حوزه حفاظت و بهره برداری و نگاه نظارتی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران، حجم فعالیتهای این حوزه را بسیار بالا دانست. وی با اشاره به مباحث چاه‌های غیرمجاز، برنامه های احیا و تعادل بخشی و سازگاری با کم آبی را جزو فعالیتهای حیاتی دانست که با تقویت معاونت حفاظت و بهره برداری امکان پذیر است. وی از همه همکارانش که در طول پنج سال خدمت در معاونت حفاظت و بهره برداری با وی همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد و برای علی مرادی معاون جدید این بخش آرزوی توفیق نمود.

 مهندس مرادی در ابتدای سخن ها با اشاره و قرائت بخشی از نامه امام علی علیه السلام و دستور ائمه برای شیوه های مدیریت سخن بزرگان را سرلوحه کار خود دانست و با اشاره به اینکه مهندس شهلایی  برادر بزرگوار و ارزشمندی است هدف را خدمت بیشتر و هماهنگتر و همکاری بیش از پیش عنوان کرد. مرادی بر لزوم همکاری همه جانبه در پیچیدگی‌های کار حفاظت و بهره برداری توسط همکاران تاکید و آن را نتیجه همگرایی و خرد جمعی دانست. در ادامه با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه ای از زحمات پنج ساله مهندس شهلایی تقدیر و ابلاغ معاونت حفاظت و بهره برداری به علی مرادی تقدیم گردید.

کد خبر: 1952
  تاریخ خبر : 1397/12/09
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/12/09
 مدیر سایت
 1041
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 75
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 6,073
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,919,298
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 52.54.111.228

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149