|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در جلسه ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق بیت المال عنوان شد:

پاسخگویی به درخواستها و رسیدگی به شکایات مراجعین باید با جدیت تمام انجام شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل و اعضای کارگروه ارتقای سلامت اداری وصیانت از حقوق بیت المال برگزار شد بر لزوم رسیدگی سریع به در خواستها وشکایات احتمالی تاکید گردید.

دراین جلسه رئیس گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات با اشاره به مواردی همچون تهیه کاداستراراضی آبخور چاهها، بررسی خلاء های موجود در پرونده چاههای بهره برداری و الزام ایجاد میز خدمت به بحث و بررسی گذاشته شد. مدیرعامل شرکت با تاکید بر لزوم پاسخگویی وشفافیت در همه امور، پاسخ به درخواستهای مراجعین را جزو ضروریات سازمانی دانست.

کد خبر: 1917
  تاریخ خبر : 1397/11/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/11/14
 مدیر سایت
 733
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 72
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 2,520
  • بازدید دیروز : 6,396
  • کل بازدید : 13,915,745
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:57:05
  • شناسه IP شما : 52.90.40.84

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149