|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه در دیدار با فرماندار شهرستانهای صحنه:

پیشبرد وظایف صیانتی منابع آب و تکمیل طرحهای توسعه ای با هماهنگیهای بین سازمانی ممکن خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه: در سفر یک روزه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به اتفاق معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی از مدیران و کارشناسان ذیربط به شهرستان صحنه و دیدار با فرماندار این شهرستان بر توسعه اشتغال با استفاده از ظرفیتهای بخش آب و در بستر حفاظت از منابع آب تاکید شد.

در این جلسه که در محل فرمانداری شهرستان صحنه برگزار گردید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  ضمن تشکر از فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به رسالت ذاتی شرکت آب منطقه ای در تامین آب پایدار در سطح استان رویکرد مشارکت و برگزاری  این گونه جلسات برای هم اندیشی مطلوب تر را عاملی پایه ای برای شناسایی روشهای جبران کمبودها  و مشکلات دانست، مشکلاتی که باید حل آنها بتواند رفاه و معیشت مطلوب و احقاق حقوق عمومی دولت را به همراه داشته باشد. درویشی  با اشاره به اینکه  تکالیف محولی  باید وفق قوانین و مقررات به انجام برسد امکان پیشبرد این وظایف را جز با همکاری فرمانداران شهرستانهای تابعه و هماهنگی های بین سازمانی مقدور ندانست و بر ایجاد زمینه های همکاری و نزدیک شدن  دیدگاههای دستگاههای اجرایی و نمایندگان سیاسی دولت تاکید کرد.

 درویشی با بیان این که  شنیدن حرف مردم مهم است و باید پاسخگوی نیازهای منطقی مردم  در بحث آب بود خواستار تعامل بیشتر همه مسئولان استانی برای برون رفت از مسایل و مشکلات کم آبی شد و از فرمانداران دعوت کرد تا ضمن انعکاس و پیگیری مباحث آب در سطح عالی استان، تعامل بیشتری با شرکت آب منطقه ای به عنوان  متولی آب در استان داشته باشند.

مهندس فرزادی پور  فرماندار شهرستان صحنه  نیز ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای برای حضور در منطقه  با اظهار خوشنودی از  دعوت به همفکری و برگزاری جلسات هم اندیشی در شهرستانها، بهبود شرایط را فقط زمانی میسر دانست که بتوان با مشارکت و هم فکری در همه امور و به ویژه مباحث آب مسایل را سامان بخشید. فرزادی پور با اشاره به  مشکلاتی که در حوزه آب در شهرستان صحنه وجود دارد تعامل برای رفع موانع و مشکلات را چاره کار دانست. وی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای کرمانشاه  مجموعه خوب و منسجمی است همکاری خوب مدیر شهرستان با مجموعه فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای شهرستان را نشانه بارز این انسجام دانست. فرزادی پورضمن تقدیر از حیدری مدیر امور منابع آب شهرستان صحنه اظهار داشت درک واقعی نیازهای مردم بسیار مهم است و مدیر شهرستان شما ضمن مهم خواندن این امر نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه ای دارد. فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه  در حوزه آب منطقه ای حساسیت بیشتری در بخش آب وجود دارد ضمن درک این مهم از آمادگی خود برای پیشبرد این اهداف و وظایف خطیر خبر داد.

در ادامه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با بیان این موضوع که نقاط مشترک زیادی وجود دارد و برای ایجاد  فرصتها در راستای پیشبرد اهداف دولت در بخش آب باید از دیدگاه مسئولان و فرمانداران بهره مند گردید. درویشی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در بخش آبهای زیرزمینی، پروژه های آبرسانی و مهار آب بخشی از این وظائف را به مردم مرتبط دانست. درویشی با ذکر سرمایه گذاری های دولت در بخش آب، شرکت آب منطقه ای را بزرگترین  بنگاه اقتصادی دولت در بخش آب در غرب کشور دانست که بخشی از سرمایه گذاریهای انجام شده و مهم دولت در شهرستان صحنه به  انجام رسیده است. وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی و اعتباری وجود دارد اذعان داشت که می توان با مشارکت و همکاری می توان با این مشکلات کنار آمد و برای رفع آنها  چارجویی های مناسبی را اتخاذ کرد. درویشی با اشاره به سد قشلاق  عنوان داشت  این سد به دلیل  وضعیت اعتباری دچار مشکل شده و  مسایل بغرنجی در این زمینه بوجود آمده است که لازم است  با برگزاری نشست های مشترک حل و فصل شود. وی با عنوان داشت سد قشلاق و دیواره آن در حال اتمام است و برخی از اهالی منطقه که تعداد آنان بسیار اندک است مشکلاتی را به وجود آورده اند که باید با اتفاق نظر و مشارکت سعی و ضمن رعایت قانون مانع جلوگیری از پیشرفت کار شد. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه همه مشکلات اعتباری نیست و موارد دیگری نیز دخیل هستند بر پیگیری مشکلات تا رفع آنها تاکید داشت. درویشی با اشاره به سد جامیشان  که به لحاظ جغرافیائی به شهرستان صحنه نزدیک نبوده اما بهره برداری آن در حوزه این شهرستان است بر برگزاری جلسات کارشناسی برای تسهیل کار تاکید ورزید.  

 درویشی در خصوص وضعیت اعتباری شبکه قشلاق  ضمن تقدیر از زحمات سلیمانی نماینده محترم  مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی مهمترین کار برای بهره برداری بهینه این سد را افزایش سقف اعتباری شبکه قشلاق عنوان  نمود. درویشی در پایان به بحث اضافه برداشت ها نیز اشاره و عنوان داشت برداشت های بی رویه آب  از منابع آب زیرزمینی که سرمایه ملی محسوب می شوند را بسیار خطرناک دانست به گونه ای که شرایط زندگی را برای همگان سخت خواهد کرد. درویشی   با اشاره به وضعیت دشت های استان  از زحمات فرماندار در صیانت از منابع آب تقدیر و تشکر نمود. در ادامه سفر یک روزه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  به شهرستان صحنه ضمن بازدید  از امور منابع آب شهرستان با همکاران گفتگو و از مشکلات آنان بررسی گردید و مقرر گردید کمیته ای کارشناسی برای احصای مشکلات شهرستانها تشکیل گردد.

 

کد خبر: 1889
  تاریخ خبر : 1397/10/20
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/10/20
 مدیر سایت
 664
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 570
  • بازدید امروز : 2,606
  • بازدید دیروز : 8,584
  • کل بازدید : 13,924,415
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 12:58:40
  • شناسه IP شما : 54.234.124.70

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بلوار زن - ضلع غربی پالایشگاه نفت
  • کدپستی : 99669 - 67147
  • تلفن : 0833837135 08338374145
  • فاکس : 08338370203
  • پست الکترونیکی : kermanshah[at]kshrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 08338374149