شهرام شیخی فر مدیر دفتر بهبود ابتدا ضمن ارایه فایل آموزشی طرح تکریم گفت: تاکیدات بسیار زیادی بر حفظ وصیانت از حقوق مردم در نظام اداری و جلب رضایت ارباب رجوع گردیده است وما برآنیم تا با بهبود واصلاح روش های خدمت رسانی به مردم بازخوردهای مناسبی نیز دریافت نمائیم.
محمدحسین ایزدی بازرس طرح تکریم ارباب رجوع شرکت نیز در ادامه به تشریح چک لیست ممیزی طرح تکریم پرداخت و مدیران را به رعایت کامل موارد مطرح شده و همچنین تلاش در جهت رفع نواقص وکمبودهای اجرای ممیزی در امورات ترغیب نمود.
در ادامه این نشست هرکدام از مدیران امورات تابعه استان نیز نکته نظرات خود را ابراز و اظهار نمودنند کمبودهای از نظر تخصیص فضای مناسب اداری وگردش کاردر امورات شهرستانها وجود دارد که امید می رود اجرای کامل این طرح به رفع نواقص وکمبودها منجر گردد.
در پایان این جلسه نیز مقرر گردید نشستی با حضور مدیرعامل وکلیه معاونین در خصوص رفع موانع اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در اولین فرصت مناسب تشکیل گردد.